DeKDeS & Mogway The Sims, two Creators
September 04, 2010, 06:01:08 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Sims 3 Ambities review  (Read 317 times)
Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« on: June 16, 2010, 01:40:43 PM »

De Sims 3 Ambities Review door Mogway

Na lang wachten is het eindelijk zover een nieuwe uitbreiding voor je Sims 3 spel.
De Sims 3 Ambities voegt veel toe aan je basisspel.
Je krijgt er een nieuwe buurt bij, Twinbrook, maar je kunt ook gewoon in je eigen buurt de nieuwe gebouwen zetten die komen bij de nieuwe beroepen.

Zo kun je in plaats van gewoon banen nu ook een beroep kiezen voor je sim.
De beroepen zijn echt verslavend want je helpt je sim om zijn werk goed te doen, het is niet zo als bij de banen dat je aangeeft hoe ze moeten werken nee je gaat mee naar het werk en kan je sim besturen en zeggen wat hij / zij moet doen.
Hoewel de opdrachten meestal overeenkomen blijft het leuk om te doen, promotie maken is ook niet moeilijk.
Je sim gaat gewoon naar het werk, je leert wat vaardigheden en voor je het weet zit je al aan de top van de carrière.
Als je sim het goed doet dan kun je ook nog eens onderscheiden worden door de burgemeester van de stad!
Er zijn verschillende onderscheidingen die je sim kan verdienen, als je het werk goed doet is het niet moeilijk om ze te krijgen.
Als je echt uitblinkt in je beroep dan heb je de kans om gehuldigd te worden!
Doordat er verschillende beroepen zijn is het moeilijk om iets te kiezen, ze hebben allemaal hun eigen leuke dingen.

Dit heb ik nou altijd al een keer willen doen!

Ik heb zelf spokenjager, brandweer en privédetective geprobeerd, maar er zijn er nog meer en het is echt onmogelijk om alles zo snel uit te proberen want ze zijn echt leuk om te doen!
Als je een beroep kiest dan krijgen de openbare gebouwen vaak ook andere opties die je kunt doen voor het uitvoeren voor je werk.

Er zitten ook veel nieuwe moodlets in, die ook te maken hebben met de nieuwe eigenschappen die je sim kan hebben, en natuurlijk ook nieuwe levenswensen die te maken hebben met de nieuwe beroepen in het spel.
En nieuwe levenslange beloningen om je sim nog beter te maken in zijn / haar werk zijn een optie.
Er zitten natuurlijk ook nieuwe kansen in, en als je wereldavonturen hebt dan kun je ook een kans krijgen waarvoor je moet reizen voor je nieuwe beroep!

Als je sim veel geld heeft dan kun je ook onroerend goed kopen, bij sommige kavels kun je ook echt dingen toevoegen zodat ze nog beter worden en dan verkopen voor veel winst!

Voor de nieuwe kleding en haar moet je het spel niet kopen, want er zit niet zo veel nieuws in, maar dat is meestal bij nieuwe uitbreidingen die meer focussen op nieuwe gameplay en dat doet Ambities zeker!

De was en wat dingen die je sim kan uitvinden!

Eindelijk kunnen je sims ook de was doen! Ik was zelf nooit echt een voorstander om te kunnen wassen in het spel, maar het is toch erg leuk om te doen en je sim word er behoorlijk blij van.
Als je sim milieubewust is dan zijn er veel dingen waar je rekening mee moet houden, want energie verspillen is echt not done bij ze.
Ambities geeft je de mogelijkheid om het spel op zoveel nieuwe manieren te spelen dat ik zelf er heel erg lang over zal doen om echt het spel door te krijgen.
Omdat er zo veel nieuwe dingen inzitten is het soms moeilijk om een keuze te maken waarmee je wilt beginnen, want alles even uitproberen is natuurlijk niet leuk.
De Sims 3 Ambities is echt een aanrader het voegt zoveel toe aan je spel waar je nog heel erg lang plezier van zal hebben!

Report to moderator   Logged

We love FF!!! Gaia: Mogway_v
DeKDeS
Administrator
Young adult
**

Global Designer

View Profile WWW
« Reply #1 on: June 16, 2010, 02:31:45 PM »

TOP!! Grin

Nefje
Moderator
Zombie
**

View Profile
« Reply #2 on: June 16, 2010, 08:20:50 PM »

Leuke review! Azn
Ik had zelf het wassen nog niet uitgeprobeerd, maar grappig om te weten dat je sims er blij van worden.
Geldt dat voor alle sims of enkel voor de sims met de eigenschap netjes?

"Ik hou van hazelnoot
... en jou"
Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #3 on: June 16, 2010, 08:29:52 PM »

Dit geldt voor alle sims, mijn sims hebben nooit netjes en worden er blij van, zowel als ze zich omkleden met de kleding en als ze gaan slapen dan krijgen ze de moodlet schone lakens ^^

We love FF!!! Gaia: Mogway_v
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  

Jump to: