DeKDeS & Mogway The Sims, two Creators
September 07, 2010, 08:20:51 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1] 2   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Wat gebeurt er in jouw legacy?  (Read 2225 times)
Suzanne
Alien
*

View Profile
« on: October 23, 2006, 07:57:22 PM »

Sommige mensen, zoals ik, hebben neit al hun legacy's hier op de site staan en daarom dit topic. Wat gebeurt er in jou legacy?

In de mijne is uit Gabrielle en Ron Hunter, een zoon, ontstaan. hij is de 9e generatie van de 27 hyper hij zal nog 2 broers/zussen krijgen.

Uit gen 2 zijn Aiden, Abbey, alana en anja geboren, Hunter is een nakomeling van Anja, en uit Aiden en Christine ontstont Brian. Hij starte een uglacy en daar had hij een dochter, Charlie en er moest er nog eentje komen. Het was toch wel geen tweeling? Callisto en Casper sweet wub
Report to moderator   Logged

We love Jason and Kristopher wub
Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #1 on: December 21, 2006, 08:35:35 AM »

Gisteren heb ik eindelijk weer eens mijn allereerste legacy familie gevonden wub Aletta Elf, alle 6 generaties die toen geboren zijn waren nog voor studentenleven Cheesy Ik vond het echt heel erg leuk om die familie weer eens te zien, ik dacht dat ze voor altijd weg waren, ik had vele bugs in het huis maar nu lijkt alles opgelost te zijn Cheesy
Ik vond zelf het verhaal van Aletta 1 van mijn leukste verhalen, en ik ben slim geweest om de verhaallijn en de foto's te bewaren. Alleen is die kwaliteit van die foto's nog behoorlijk slecht en mijn foto's neem kwaliteiten ook bekkie Ik kan echt merken dat ik qua foto's nemen en zo echt vooruit ben gegaan de laatste tijd Tongue
Nu is mijn vraag eigenlijk of jullie het leuk zouden vinden om die oude legacy te lezen, ik denk dat alleen Renee zich mijn 1e familie Elf nog kan herinneren.
Ik hoor het wel of jullie het verhaal willen lezen of niet Cheesy

We love FF!!! Gaia: Mogway_v
Renée Rossa
Elder
*

View Profile
« Reply #2 on: December 21, 2006, 08:55:42 AM »

Suzanne: 27 generaties?! :s Dat is pas een monsterproject!

Mogway: Zeker als je verder wilt met deze familie, zou ik het leuk vinden om een speed-update te lezen van te voren! Anders zijn we natuurlijk allemaal de draad kwijt! :)

Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #3 on: December 21, 2006, 11:06:24 AM »

Natuurlijk, ang, willen we aletta lezen!! :)

Resie; ik was bijna aan de helft, generatie 13 (Lune) was net geboren en toen had ik een virus op de laptop, dus alles is weg Cry

Inmiddels heb ik een nieuwe, een gewone legacy (met alleen het basisspel) en dat is een echte aanpassing! Geen LTW's, geen universiteit (dus je moet de HELE tienerzijn uitspelen) *zucht* Ik ben al aan generatie 3 (Suzanne- Benjamin--Amber, Dylan-Wendy--Lune *Draco en Yarim*) (mss ken je de namen Draco en Yarim nog wel van de slodder? deze tweeling heeft dezelfde namen als aandenken.) en ik heb 2 ergenamen, Draco en Lune..

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #4 on: December 21, 2006, 02:31:07 PM »

De slodders Cheesy die waren gaaf Suzanne Cheesy ik mis ze Cry

Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #5 on: December 21, 2006, 05:40:00 PM »

De slodders Cheesy die waren gaaf Suzanne Cheesy ik mis ze Cry

Me too Cry Maar ze zijn nu ECHT weg. Ik weet nog dat ik bij Charlie gebleven ben? Hij kreeg 2 tweelingen, en elke helft van een tweeling kreeg ook een tweeling. En er was zelfs een tweeling met dezelfde man Tongue Maar dat wist de getrouwde niet :roll:

____
Lune is getrouwd met de Goopmeister (Goofy Kardinaal)

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #6 on: December 22, 2006, 10:24:47 PM »

ik ben offline bezig met die uglacy maar me sims willen maar niet lelijk worden bekkie
ik vind deze uglacy leuk om te doen, maar townies zien er dan opeens zo anders uit dan dat je een normale legacy speelt

Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #7 on: February 21, 2007, 08:17:33 PM »

oh ik weet nog, 3 maand geleden, toen me pc kapot was ik aan gen 13 zat. Ik heb de familie toch nog terug gevonden en heb er deze week weer met gespeelt (en in de kerstvakantie ook nog 2 of 3 generatie. korte update? Nee, dat is té lang! Ik ben nu aan generatie 17, met Peter (engels uitspreken :pieder). Hij krijgt nog 2 (in geval van pech 3) broers of zussen. (Of 1 van elk)

1:
Zoran, die trouwde met Dagmar

2:
Abbey, die trouwde met Prof. Dirk
Aiden, die trouwde met Christine
De tweeling Alana en Anja, Anja trouwde met Roel.

3:
Abbey en Prof. Dirk: Bradley, Briana
Aiden en Christine: Brian, die trouwde met Lieke Griendijk
Anja en Roel: Belle, Tweeling Britney en Brenda, Brenda trouwde met Sietse.
Roel en ene alien technicican:Tweeling Benji en Britt, Britt trouwde met Leeuw Jansen, en Benji met Stella.

4:
Brenda en Sietse: Chloë, Cheyenne, Constantinopel, die trouwde met Tina
Benji en Stella: Cho, die trouwde met Micheal Filippino,
Charlotte, die trouwde met Merlijn Amsterdam.
Britt en Leeuw: Tweeling Chanel en Cedric
Brian en Lieke: Charlie (dochter);   de tweeling Callisto (meisje)   en Casper (zoon)

5:
Constantinopel en Tina: Danique, Dylan, Damian, Demi, die trouwde met Kees
Constantinopel en Lara (buitenechtelijke relatie): Rox (zoon)   en de Tweeling Nathalie en Janita
Cho en Micheal: Draco, Dobby (dochter)
Charlotte en ...: Devon, Deborah
Chanel en Sietse: tweeling Daniel en Danielle

6:
Demi en Kees: Elsie, Tweeling Ellen en Estée, Ellen trouwde met Tygo
Nathalie en die alien dinge: Evelien

7:
Ellen en Tygo: Faye, Finn, Faith, Faye trouwde met Wibo

8:
Faye en Wibo: Gabrielle, Gwen, Gabriel

9:
Gabrielle en Ron: Hunter, Hepheastus en Hope

10:
Hephaestus en Tamara: Ian, Iro trounde met Theresa, Iën

11:
Iro en Theresa: Jesse, Jamie trouwde met Arno, Joey

12:
Jamie en Arno: Karen trouwde met Django, Kristel trouwde met Gene, Kuma, tweeling Kathleen en Kyron

13:
Karen en Django: Lune (& Andrew), Lente (& Colin), Lacey (& Greg), Lynn (& Floris), Lucius (& Catalina), Laura (& Boet)

14:
Lune en Andrew: Marianne, Matthew, Milan, Masselin
Lente en Colin Verhagen: Autumn en Winter
Lacey en Greg Appelboom: Maarten
Lynn en Floris de Kort: Benthe
Lucius en Cataline Degacey (Massa): Dinthe
Laura en Boet de Schot: Osmose en Leah

15:
Marianne en Chris: Nalin (& Alessandro), Nolan, tweeling Natalia en Nicole

16:
Nalin en Alessandro: Océane (& Lander), Oasis (& Lucas Aerts), Oliviander (& Samantha)

17:
Océane en Lander: Peter
Oasis en Lucas Aerts: Tweeling Dante en Shannen, Bas
Oliviander en Samantha: Nathan, Jasper

Zodra de 'Q' is geboren, en volwassen is, ga ik erover denken om een 'gewone' legacy hiervan te maken (laatste 10 generaties) ik kan niet geloven dat ik zover ben. Alleen heb ik nu bijne geen plezier eraan omdat alles zo snel mogelijk moet gebeuren omdat ik het zonde zou vinden om deze fam kwijt te raken ofzo. toen ik met Oasis speelde, en haar fam, had ik wel plezier, waarom weet ik niet Tongue dat was relaxt. Zo ga ik proberen ook weer te spelen met de 'hoofd'familie :)

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #8 on: February 22, 2007, 04:33:33 PM »

wow Suzanne zo ver ben ik nog nooit met een familie gekomen ohmy
De 6e generatie is het verste bij mij Cheesy

Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #9 on: February 25, 2007, 07:59:58 PM »

Das ook al veel!!!

Phyllis bleek toch wel niet Lesbisch te zijn!
Ze is getrouwd met Yelka, een roodharige meid. samen zorgden ze oor hun 4 zoontjes. De 1e tweeling Quinn en Quinten, en de andere tweeling Qiano en Qianu (zeg= Keano en Keanu maar ik had Q's nodig Wink ) Op wonderbaarlijke wijze, iets met een prof. thombstone hebben ze Phyllis 2maal zwanger gemaakt. Tweelingen, zijn puur toeval zeiden ze. Zou Phyllis haar goesting van kwarktaart hier iets mee te maken gehad hebben? Iig zal Quinn, een blonde, heir zijn. Zijn broer was rood, zijn andere tweeling broertjes bruin en blond.

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #10 on: February 26, 2007, 12:00:50 PM »

wow volgens mij is dat best wel een grote familie ohmy wel tof om dat zo te lezen zeg, je bent echt al ver

Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #11 on: February 26, 2007, 06:12:03 PM »

wow volgens mij is dat best wel een grote familie ohmy wel tof om dat zo te lezen zeg, je bent echt al ver

het is idd een grote familie. In het begin 'vermoorde' ik alle aparte lijnen, dus de broer/zussen van de erfgenamen. na een paar generaties ben ik daarmee gestopt en met mijn 4 fav. sims heb ik een nieuwe legacy gestart. Daarna nog met eentje en voor de rest zit iedereen op de uni nog steeds Tongue Ben ik van plan op te ruimen na de legacy Wink

Renée Rossa
Elder
*

View Profile
« Reply #12 on: March 12, 2007, 08:41:57 PM »

Ja, dat is altijd het lastige aan legacy's he... De verleiding om aan 2 kinderen te beginnen is groot, maar als die kinderen ook allebei trouwen en kinderen krijgen binnen het huis, wordt het zo vol. Echter, als de niet-legacy-sims hun hele leven alleen blijven is dat ook zo zielig... Dus heeft mijn Rossa-legacy altijd een huis vol sims! Toch ook wel leuk hoor, alleen erg druk! Grin

Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #13 on: June 06, 2007, 08:42:09 PM »

http://degacey.tribalpages.com/tribe/browse?userid=degacey&view=9&rand=116262287

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #14 on: June 06, 2007, 09:23:27 PM »

dat is leuk gedaan Suzanne die pagina Cheesy

Erg handig Cheesy

legacy's
Nu staan beide verhalen erop dus Mogway en Meridell Cheesy
« Last Edit: June 06, 2007, 10:14:43 PM by Mogway » Report to moderator   Logged

Pages: [1] 2   Go Up
  Send this topic  |  Print  

Jump to: