Starrats
Elder
To Sim, or not to Sim. That's the question. NOT!!!
|
 |
« on: April 18, 2007, 06:46:31 PM » |
|
Jep, weer een verhaal  Dit keer woord ik door de simswereld opgeslokt.  Ik deze post zal ik ook de stamboom bij houden  . Stamboom van de sims:  Stamboom van de honden: 
|
|
|
|
Starrats
Elder
|
 |
« Reply #1 on: April 18, 2007, 07:07:04 PM » |
|
"He? Wat is dit, waar ben ik?"  "Wacht eens even, ik ken dit." *draait zich snel om* "O,...  ...bloody...  ...hell,...  ...IK BEN EEN SIM."  "Okey, I'm doomed." 
|
|
|
|
Starrats
Elder
|
 |
« Reply #2 on: April 18, 2007, 07:07:47 PM » |
|
"Dit kan toch niet?"  "Nouja" *zucht* "Ik zal het maar moeten accepteren. En als ik het goed heb zullen er straks 3 sims komen om mij te verwelkomen. Dit spel is namelijk zo voorspelbaar. O ik geloof dat ik al iemand zie. O het is Goopy en die Fifi met die bull terrier fokkerij, en... wacht eens,...  ...IEEEEEK, het is Redbeard, straks vermoord hij me.......... Uhmm, wacht eens ik moet gewoon niet met hem mee gaan naar zijn huis. Want dan kan mij me niet overhalen om te trouwen enzo."  "Uhmmm...... Okey? Wat staan hun nou weer te doen? Er staat daar helemaal niks."  "O wacht ze doen de Smustle. Nouja snel gedag zeggen zodat ze opzouten, want ik wil alleen zijn."  "Zo dat is beter. even denken. Ik ben dus een sim. Wat betekens dat ik nog maar een paar dagen te leven heb."  "En omdat ik de neiging heb om 7 skills vol te krijgen heb ik het idee dat ik een wetenschaps wens heb. Dus dat moet ik dan maar doen. Zo krijg ik veel aspiratie punten en dan kan ik het groene goedje aanschaffen, en dan ga ik niet dood."  THE END (van dit deel)
|
|
|
|
Suzanne
Alien
|
 |
« Reply #3 on: April 18, 2007, 08:00:27 PM » |
|
Jij ook al??* Hoopt dat haarzelf niet hetzelfde overkomt* Mooi smussle gezichten maak je 
|
 We love Jason and Kristopher 
|
|
|
Nimi
Alien
|
 |
« Reply #4 on: April 18, 2007, 08:05:22 PM » |
|
Whahaha Redbeard  Ben benieuwd hoe jij je redt in de Simswereld 
|
|
|
|
|
Starrats
Elder
|
 |
« Reply #5 on: April 18, 2007, 08:09:14 PM » |
|
|
|
|
|
Mogway
Administrator
Servo

Forza Italia
|
 |
« Reply #6 on: April 19, 2007, 07:45:53 AM » |
|
OMG  van alle buurten waar je in had kunnen komen Starrats kom je in je redbeard buurt  Straks zitten alle leden van DMS2C in het spel 
|
  Gaia: Mogway_v
|
|
|
mooney
Teen
|
 |
« Reply #7 on: April 19, 2007, 08:10:02 AM » |
|
Ja, weer 1. Volgens mij moet ik ook weer eens met mezelf gaan spelen 
|
|
|
|
Mogway
Administrator
Servo

Forza Italia
|
 |
« Reply #8 on: April 19, 2007, 02:07:40 PM » |
|
Ja, weer 1. Volgens mij moet ik ook weer eens met mezelf gaan spelen  uhm dat klinkt nogal raar mooney  Vind je sim trouwens erg lijken Starrats 
|
|
|
|
Starrats
Elder
|
 |
« Reply #9 on: April 19, 2007, 03:34:56 PM » |
|
OMG  van alle buurten waar je in had kunnen komen Starrats kom je in je redbeard buurt  Straks zitten alle leden van DMS2C in het spel  Tja het is mijn legacy/verhalen buurt  En hij was een beetje leeg.
|
|
|
|
Suzanne
Alien
|
 |
« Reply #10 on: April 19, 2007, 05:36:12 PM » |
|
Tja, je had niet gedacht dat ik wist dat dat smusslegezichten waren he  UPDATE!!! 
|
 We love Jason and Kristopher 
|
|
|
simslover
Teen
|
 |
« Reply #11 on: April 21, 2007, 01:50:08 PM » |
|
oh oh starrats nu ook al een sim  Leuk gedaan
|
|
|
|
|
Starrats
Elder
|
 |
« Reply #12 on: May 08, 2007, 08:05:13 PM » |
|
*Zucht* "Wie belt er nou midden in de nacht."  "Natuurlijk, Redbeard  Rot toch op, ik wil slapen."  "Nee niet trouwen idioot."  "Waarom neem je niet het eerste de beste vliegtuig naar verweggiestan. Doei moet gaan."  *volgende ochtend* "Zo nu maar een baan vinden. Even kijken wat er zoal is. Crap, crap, crap, megacrap, *zucht* dan maar de gamer baan."  *WOW, wat ben ik blij dat er geen lucht sensoren in de sims zitten. Deze auto stinkt net zo erg als dat hij eruit ziet.*  *Wel raar dat als je thuis komt dat je je dan niks meer herinnert van wat je op je werk hebt gedaan. Nouja, eerst even wat skills opbouwen.*  *En de WC schoonmaken want daar krijg je ook punten voor.*  "En nu even snel een plattegrond tussendoor van mijn krot."  *volgende ochtend* "Men, dit is raar, ik word gewoon op tijd wakker zonder wekker. O wacht dat deed ik altijd al.  " 
|
|
|
|
Starrats
Elder
|
 |
« Reply #13 on: May 08, 2007, 08:05:39 PM » |
|
"Krantje lezen. Alhoewel, ik kan dit niet lezen, welke taal is dit? Nouja dan maar wer naar mijn werk"  "Cool, ik heb promotie gemaakt.""  "Damn ik wist niet dat dit een fruitboom was. Snel maar plukken en verkopen."  "En nu is het tijd voor wat actie. Ik ben dit werk, leer, eet, poep, slaap leven zat."  "Time to PARTY"  The End (van dit deel.)
|
|
|
|
Mogway
Administrator
Servo

Forza Italia
|
 |
« Reply #14 on: May 08, 2007, 08:34:35 PM » |
|
lol starrats je ziet overal de lol er van in  Het gaat je in het begin al beter af, en je hebt toch wel een mooi huisje
|
|
|
|
|