Mogway
Administrator
Servo

Forza Italia
|
 |
« Reply #60 on: June 03, 2007, 05:03:56 PM » |
|
wow mooi huisje heb je nu  Barclay  leuke naam 
|
|
|
|
Starrats
Elder
To Sim, or not to Sim. That's the question. NOT!!!
|
 |
« Reply #61 on: June 03, 2007, 05:09:51 PM » |
|
Die naam komt uit Star Trek: The Next Generation Het huis mag ook wel mooi zijn ben er vrijdag avond en zaterdag de hele dag ermee bezig geweest  Mijn spel bleef maar crashen  dus kon ik telkens opnieuw beginnen op vrijdag, en zaterdag na elke kamer gesaved en dit is het resultaat  .
|
|
|
|
Suzanne
Alien
|
 |
« Reply #62 on: June 03, 2007, 08:13:43 PM » |
|
Barclay doet me aan sigaretten denken  Wel leuk huisje. 
|
 We love Jason and Kristopher 
|
|
|
Starrats
Elder
|
 |
« Reply #63 on: June 03, 2007, 08:28:35 PM » |
|
Is het een sigaretten merk dan??  Dit is de Barclay die ik bedoel: (de middelste met dat lachje is Barclay) 
|
|
|
|
Suzanne
Alien
|
 |
« Reply #64 on: June 03, 2007, 08:37:40 PM » |
|
Is het een sigaretten merk dan??  Ja  Sigarettenmerken Tobacco House no.7 Bastos Black Devil (vanille smaak) Caballero Camel Chesterfield Davidoff Ducal Dunhill Elixyr Florint Fortuna Gauloises Gitanes Houston John Player Special Kent (Barclay) L&M Lucky Strike Ma+rix Marlboro Pall Mall Peter Stuyvesant Route66 SG West Winfield Westfield (van wikipedia)
|
|
|
|
Starrats
Elder
|
 |
« Reply #65 on: June 06, 2007, 10:11:06 AM » |
|
Update  . "Zucht, Dit huis is echt veel te groot. Ik doe er gewoon een kwartier over om in mijn slaapkamer te komen. Je word er gewoon moe van. Nou ja, ik wacht hier wel tot Akita gaat bevallen. Ze is namelijk weer zwanger en moet vandaag bevallen"  "  Krijg nou wat ze bevalt in de sneeuw  Ben benieuwd hoeveel pups het zullen zijn  "  "Daar is pup 1. Het is een mannetje en we noemen het Bokito  ."  "En Bokito heeft ook nog een zusje  . Ze heet Bindi en ze kunnen het goed vinden samen. Ik zal ze wel even naar dinnen brengen want het is veel te koud hier."  "En dit is Bokito's favoriete bezigheid:"  "Samen met Barclay, houden hij een wedstrijdje, 'Raad het gerecht met je neus.' "  "Bindi en Barclay kunnen het gelukkig ook goed vinden  ."  "En River maakt even een sneeuwpop in de tuin. Hij is gek op sneeuw, en nu hij met pensioen is heeft hij er genoeg tijd voor." 
|
|
|
|
Starrats
Elder
|
 |
« Reply #66 on: June 06, 2007, 10:11:14 AM » |
|
"Uhmmm, ik mag die sneeuwpop niet."  "Aagezien ons huis zo groot is en we straks 5 honden hebben besluit ik maar een schoonmaakster in te huren. We hebben toch genoeg geld  "  "En terwijl ik aan de telefoon hang groeit Barclay op  . Hij lijkt veel op zijn vader zeg  "  "We kregen die avond ook nog bezoek van Forest  Hij is best lief, dus ik moest hem aaien."  "En daarna besloot ook Anya naar de uni te gaan  Ik zal haar missen."  "Daar gaat ze  . Met de taxi."  "De volgende ochtend groeien Bokito en Bindi op. Hier is Bokito:  "  "En hier is Bindi. Ze lijken veel op elkaar. De kleur is hetzelfde. Maar de bouw van Bokito lijkt meer op Ando en die van Bindi lijkt meer op Akita."  "Gelukkig kunnen moeder en zoon het goed vinden samen  ."  In volgende update gaat het over de uni jaren van Amara en Anya  The End. (van dit deel)
|
|
|
|
Mogway
Administrator
Servo

Forza Italia
|
 |
« Reply #67 on: June 06, 2007, 06:17:08 PM » |
|
bokito  de honden zijn erg leuk geworden starrats  het wordt wel stil in huis nu de kids naar de uni zijn
|
|
|
|
Nimi
Alien
|
 |
« Reply #68 on: June 06, 2007, 06:35:17 PM » |
|
Bindi, wat lief! Echte kruisingen  En River is slightly evil  Weet je zeker dat je wel genoeg met hém praat? 
|
|
|
|
|
Nefje
Zombie
|
 |
« Reply #69 on: June 06, 2007, 06:50:53 PM » |
|
Die eerste hond is geinig geworden. Andere ook wel. Als pup deed die ene me denken aan een koala. :') Leuke update weer. 
|
 "Ik hou van hazelnoot en jou"
|
|
|
Starrats
Elder
|
 |
« Reply #70 on: June 06, 2007, 07:02:58 PM » |
|
River heeft een platinum aspiratie en de balkjes zijn bijna altijd groen (op blaas na) dus hoe kan dat  Bokito vind ik persoonlijk de best geslaagte kruising aangezien hij de bouw en staart van Ando heeft en de kop en poten van Akita. Die andere 2 lijken kwa bouw op ma of op pa. 
|
|
|
|
Suzanne
Alien
|
 |
« Reply #71 on: June 06, 2007, 08:45:35 PM » |
|
River heeft een platinum aspiratie en de balkjes zijn bijna altijd groen (op blaas na) dus hoe kan dat  Bokito vind ik persoonlijk de best geslaagte kruising aangezien hij de bouw en staart van Ando heeft en de kop en poten van Akita. Die andere 2 lijken kwa bouw op ma of op pa.  je hebt gwn een gemene sim (personaliteit)
|
|
|
|
Starrats
Elder
|
 |
« Reply #72 on: June 17, 2007, 07:03:30 PM » |
|
je hebt gwn een gemene sim (personaliteit)
heb ik weer  Ik heb in de eerste post even de stambomen van de sims en de honden gezet.
|
|
|
|
Nefje
Zombie
|
 |
« Reply #73 on: June 17, 2007, 08:06:28 PM » |
|
|
 "Ik hou van hazelnoot en jou"