duckiej
Young adult
|
 |
« on: November 09, 2007, 07:36:51 PM » |
|
M'n eerste verhaaltje hier dus,hopelijk vinden jullie het een beetje goed   Hallo,laat ik mezelf even voorstellen.Ik heet Xavier Shekaviere.Ik ben niet afkomstig van Simcity,maar dat je al zeker kunnen raden door m'n huidskleur? Ik heb niet echt hobby's ofzo,maar mijn lievelingskleur is groen Je hebt zoveel verschillende kleuren groen: Lichtgroen,donkergroen,fluogroen,grasgroen,appelblauwzeegroen,kotsgroen,jaloeziegroen,olijfgroen,groengroen,... Ik zou er zo nog uren kunnen over doorgaan 
 Ik ben gedropt in Vreemdwoort.Er schijnen hier vele mysteries te gebeuren,maar ik vind het hier maar saai.En warm.Maar vooral saai.En weinig groen.En ook erg saai.
 Laat ik maar eens een rondleiding geven door men knusse huisje.Hier hebje m'n GROENE zeteltje,en wat verderop twee GROENE stoeltjes met een GROEN tafeltje.Dit alles omgeven door een GROEN behang en een GROEN tapijt.Aaaah 
 En dit is de slaapkamer.Alleen jammer van de roze bollen die het mooie groen verpesten 
 En dit is m'n toilet.Jaja,ook m'n billetjes moeten toch goed verwend worden?En hoe kan dat nou beter dan met een groene toilet? 
 Ik ga maar eens wat trainen op m'n groen fitnessding.Hé,wat doet dat paars daar?Ik had het nog zo uitdrukkelijk gezegd: 'Geen paars,dat vloekt enorm met groen' 
 Wat doet dat roos ding daar? Dat moet snel van het gazon af,het past totaal niet bij m'n groene huisje 
 'Mevrouw,wilt u zich even verwijderen van mijn gazon?U vloekt namelijk bij m'n mooie huisje.' 'Wat krijgen we nou?Niemand vertelt mij hier wat te doen,jij vuile groen aliën!'' Vreemdvoort zit vol met groenhaters 
 Als ik de groenhaters eindelijk van m'n gazon verwijderd heb,zie ik weer iemand anders aan m'n deur staan.Kennen ze hier dan geen privacy? Maar haar groene tanktop matcht wel perfect met m'n huisje... 
 'Halloo,ik heet Janneke,en ik kwam je welkom wensen hier in Vreemdvoort!' 'Euhm,dankje ' Ooh,die groene ogen 
 'Janneke,ik wil de hele wereld behangen in het groen!' 'Goed idee,maar neem je dan gróén of groen?' Een vrouw naar m'n hart  Jammer dat ze al getrouwd is.Maar daar valt toch wel iets aan te doen,nee? 
 Later op de avond neem ik een kijkje door m'n telescoop.Had ik al vermeld dat ie groen is?
 Hé,hoorde ik daar nou wat geruis?...
|
|
|
|
Nefje
Zombie
|
 |
« Reply #1 on: November 09, 2007, 08:22:46 PM » |
|
Lol, groenig verhaal zeg. 
|
 "Ik hou van hazelnoot ... en jou"
|
|
|
Suzanne
Alien
|
 |
« Reply #2 on: November 09, 2007, 08:44:56 PM » |
|
hahaha zo goed 
|
 We love Jason and Kristopher 
|
|
|
Nimi
Alien
|
 |
« Reply #3 on: November 09, 2007, 08:45:26 PM » |
|
Appelblauwzeegroen  Leuk verhaal 
|
|
|
|
|
Mogway
Administrator
Servo

Forza Italia
|
 |
« Reply #4 on: November 09, 2007, 10:01:31 PM » |
|
 wat een leuk begin
|
  Gaia: Mogway_v
|
|
|
Judithbenik
Adult
|
 |
« Reply #5 on: November 09, 2007, 10:31:58 PM » |
|
Ik vind het verhaal... ...groen  (leuk verhaal  )
|
Call me something, Call me curious, Just so I know your fine, Just so I know I spoke in time.
|
|
|
Dieter
Elder
Huh?
|
 |
« Reply #6 on: November 10, 2007, 01:47:16 AM » |
|
lol, best grappig.  Geen planten in huis? 
|
|
|
|
|
LordVoldemort
|
 |
« Reply #7 on: December 22, 2007, 12:21:32 PM » |
|
Lol! xD Doe snel verder...Groenfreak 
|
|
|
|
|
Marika
Toddler
|
 |
« Reply #8 on: April 05, 2009, 09:02:52 PM » |
|
ik vind het een goed verhaal  je bent geen groentje 
|
 Leven en laten leven 
|
|
|
|
Renée Rossa
|
 |
« Reply #9 on: April 06, 2009, 11:02:03 AM » |
|
Volgens mij wordt dit een heel milieubewust verhaal! 
|
|
|
|
Rosana
Administrator
Adult

|
 |
« Reply #10 on: April 06, 2009, 01:06:34 PM » |
|
Ik vind m wel leuk gevonden 
|
|
|
|
Mogway
Administrator
Servo

Forza Italia
|
 |
« Reply #11 on: April 06, 2009, 07:06:30 PM » |
|
denk niet dat Dukiej nog verder gaat met dit verhaal aangezien het van november 2007 is 
|
  Gaia: Mogway_v
|
|
|
Rosana
Administrator
Adult

|
 |
« Reply #12 on: April 07, 2009, 06:54:01 PM » |
|
Ja, dat viel me daarna ook op. Omdat er een reactie was geweest voor mij heb ik er helemaal niet op gelet (sorry). Wel jammer verder, was erg groenig 
|
|
|
|
|
Renée Rossa
|
 |
« Reply #13 on: April 07, 2009, 11:36:49 PM » |
|
denk niet dat Dukiej nog verder gaat met dit verhaal aangezien het van november 2007 is  Oeps, niet gezien. Ik dacht dat het een nieuw verhaal was!
|
|
|
|
|