Na een half jaar eindelijk een update. Sorry dat het zo lang op zich liet wachten. Maar die mensen die mij kennen, weten wel waarom het zo lang heeft geduurd. Ik heb sinds februari nog twee keer gespeeld, in mei een keer en in juni. Daarna pas weer sinds vorige week. Van veel dingen zijn geen foto's gemaakt helaas

Ik weet niet precies of ik ze wel had gemaakt maar ben kwijtgeraakt. Er is namelijk wel meer misgegaan in de tussentijd.
Hier is in ieder geval update #4!
De vorige keer konden jullie hier lezen dat ik (Thalea) werd opgehaald door een limousine, om vervolgens te worden gehuldigd tot officieel Landgrabb Society member. Intussen zijn we alweer heel wat verder. Maar ik zal kort vertellen wat er zoal nog is gebeurd.
Ik heb weinig foto's meer genomen (en laten nemen door anderen) van alles wat er rondom mij tijdens de studie gebeurd is. Ik ben intussen afgestudeerd, Summa Cum Laude. Ik was altijd al een A+ studente. Ik heb elk semester ook alles eruit gehaald wat eruit te halen viel. Het is een beetje vaag in mijn geheugen. En het is ook erg jammer dat er een gebrek is aan foto's, waardoor ik het me nog moeilijker kan herinneren.
Ik heb in ieder geval veel geleerd tijdens mijn studie, ook qua "normale" vaardigheden. Daarnaast heb ik veel vrienden gemaakt. En daarover hoor je later nog meer!
Dit is mijn jaarboek (eigenlijk is het een fotoboek, maar ik heb hem laten "pimpen"!), met daarin wat foto's van tijdens mijn studie. Oh, en een kopietje van mijn diploma! Hoort er natuurlijk wel in

Dat was een fijne tijd...

En hier sta ik dan. Ik ben wel heel erg veel veranderd, vinden jullie ook niet? Ik dacht, ik probeer eens een nieuwe look. Het bevalt me niet heel erg goed hoor. Ik denk dat ik de komende tijd mijn haar weer fijn laat groeien en verven.

Dit is nu mijn huisje vanaf de buurt gezien. Niet al te groot, maar zeker niet zo klein.

Dit is de woonkamer. Beetje leeg nog hè?

De keuken. Niet slecht. Maar ik hoop ooit wel wat meer in de keuken te hebben staan hoor.

En hier is het bed dat ik nog had gekocht toen ik nog op de campus woonde. Het is een prettig bed, dus ik heb deze fijn meeverhuisd naar mijn nieuwe huis. Net als mijn nachtkastje, kledingkast, tafeltje enzovoorts.

Oh, hier is Troy trouwens! Troy ken ik van de universiteit. We zijn verliefd geworden en denken nu over onze toekomst na. Je kunt wel raden wat voor een toekomst!

Ik heb trouwens een baan aangenomen in de Paranormale sector, ik hoorde via via dat je dan een Herrijs-o-foon krijgt. En stiekem denk ik dat die wel van pas gaat komen nog. Je weet nooit he. Tegenwoordig sterven Sims op de meest vreemde manieren. Sommige Sims komen spontaan klem te zitten in het zwembad (waarbij de zwembadtrapjes spontaan op mysterieuze wijze verdwijnen!) en ik heb gehoord over Sims die doodgaan door vliegen. Ennehm door brand ennehm door zich dood te schrikken. Tis maar goed dat ik die Herrijs-o-foon heb!

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh! Troy heeft mij gevraagd of ik met hem wil trouwen.

Maar natuurlijk wil ik dat!

En dan is het zover...

Troy maakt er een heel lang verhaal van.

"En toen die ene keer..."

Ja, schiet nou maar op Troy! Ik heb nog meer te doen vandaag!

Zoals op vakantie gaan bijvoorbeeld!