DeKDeS & Mogway The Sims, two Creators
July 31, 2010, 06:37:36 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: UNI - Filmore Family  (Read 3376 times)
Rosana
Administrator
Adult
**

View Profile WWW
« Reply #15 on: February 08, 2008, 07:20:25 PM »

Derde update...

------

"Ik heb besloten te verhuizen naar een ander complex. Dit keer een wat bescheiden complex. Er is wel van alles, maar wel met mate. En er zijn veeeeeel minder kamers. Dus het is wat knusser."

"Dit is de keuken. Best mooi toch?"

"En dit is de woon/studeerkamer."

"Dezelfde kamer, andere hoek."

"En dit is mijn nieuwe kamer! Ja, ik heb m al een beetje ingericht."

"Ik ben trouwens een groot Junior fan, had ik dat al verteld?"

"Mijn kamer vanuit een andere hoek gezien."

"Ik ben maar weer gaan graven, want ook hier valt de rekening wat duur (§384). Oh, de mascotte op de achtergrond is Jack Hamilton. Hij volgt me al een tijdje. Vind mij gezellig ofzo. Zeg, pak zelf ook ff een schop ofzo? Grumble!"

"Nadat ik wat items in en rond het complex heb verkocht om de kosten te drukken (dan worden de rekeningen tenminste goedkoper), merk ik dat het al meteen nut heeft. De eerstvolgende rekening is namelijk §168. Een heel stuk lager! Tijd om m'n paper te schrijven."

"Of misschien toch gewoon Junior's blog bezoeken en lezen. Hahaha!"

"Ik heb een richting gekozen. Wiskunde zal het worden. Wiskunde? Ja, wiskunde. Zie je dat gezicht? Ik heb géén idee wat me bezielde toen ik het koos. Misschien was ik wel dronken."

"Pi errrrr...."

"Waar ben ik aan begonnen...."

"Ik ben om te ontspannen maar weer naar een openbaar kavel gegaan en daar kwam ik Linda Tse tegen. Ze is ook heel aardig en we babbelen wat."

"Ik koop nog een magazine, ja, het gaat over aliens enzo. Ik interesseer me in wetenschap."

"Diezelfde dag nog bel ik wat mensen op om te kijken of we het inderdaad echt zo goed kunnen vinden als we dachten."

"Maar dan ineens om 23h stopt er een limo. En iedereen vlucht naar zijn/haar kamer!"

"Een man komt binnen, en ik weet zeker dat ik hem herken. Dat is volgens mij politie!"

"Hij doet een vreemd dansje? Maar ik begrijp er helemaal niks van. Wat wil ie nou?"

"En dan slaat ie me in de boeien en moet ik meekomen :s"

"Ik wordt meegenomen in een limo waarin ik amper iets kan zien. En het is al zo donker buiten. Maar 'daar' eenmaal aangekomen blijkt dat ik op een secret society terecht ben gekomen. Ik herken enkele andere Sims uit hetzelfde complex. En al die tijd dat ik dacht dat ze zich hadden opgesloten op hun kamer, zaten ze hier!"

"De Landgrabb Society. Wauw. En wat doe ik hier dan precies?"

"Ik test wat van die apparaten die er staan, maar dat pakt niet helemaal goed uit..."

"Later trek ik nog wat gekke bekken met de anderen en kom tot de conclusie dat dit best leuk is."

"Ja, ik denk dat ik nu wel een groepje heb gevonden waar ik bij pas."

"Terug naar het complex dan maar weer. Ik wil ze niet ongerust maken."

"Nu heb ik zoveel vrienden erbij dat mijn telefoon roodgloeiend staat. Oh ja, ik heb een Freezer Bunny wallpaper op mijn telefoon!"

"Om mijn skills wat te kunnen trainen heb ik een weerstation gekocht waarmee ik de seizoenen enzo kan regelen. Het is nu voor altijd herfst!"
Report to moderator   Logged

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #16 on: February 08, 2008, 07:27:55 PM »

ze doet het erg goed Cheesy
OMG ze is echt freezer bunny gek Cheesy

We love FF!!! Gaia: Mogway_v
Rosana
Administrator
Adult
**

View Profile WWW
« Reply #17 on: February 08, 2008, 07:43:09 PM »

Yup, ze is helemaal gek van Freezer Bunny en van Junior. Zelfs zo'n groot fan van FB dat ik recentelijk van Junior begreep dat ze een mail had gestuurd waarin ze vraagt of Junior een special over Freezer Bunny wil doen ohmy

Nimi
Alien
*

View Profile
« Reply #18 on: February 08, 2008, 07:46:47 PM »

Hahaha die freezer bunny op de telefoon xd Het gaat haar wel goed af! Behalve de wiskunde. Tongue

En een leuk nieuw huis! Cheesy
Alleen zijn de foto's een beetje vervormd.. unsure Tipje: als je in de vrijecameramode zit, ga dan niet in/uitzoomen. Vooral niet uit! In kan nog wel, een klein beetje. Maar anders wordt het helemaal vervormd. ^^
Rosana
Administrator
Adult
**

View Profile WWW
« Reply #19 on: February 08, 2008, 07:51:24 PM »

Ik weet, maar ik gebruik juist vaak het in en uitzoomen omdat het in sommige gevallen (en dit was er zo een) het niet op de foto past... Anders doe ik dat ook niet zo snel... :)

Maar thnx iig ook voor de comments en voor t advies enzo Tongue

duckiej
Young adult
*

View Profile
« Reply #20 on: February 09, 2008, 12:17:04 AM »

Ik vind die hoek wel leuk,ik gebruik hem zelf ook best wel vaak.
Vind ik er altijd zo leuk uitzien enzo  Tongue
Toffe update!

Rosana
Administrator
Adult
**

View Profile WWW
« Reply #21 on: February 09, 2008, 02:36:44 AM »

Thanks Grin
Misschien morgenvroeg nog een update, anders pas op zondag ofzo... :)

Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #22 on: February 10, 2008, 12:25:25 AM »

vet Cheesy Ik vind die plaatjes linksboven ook wel cool, met die opdracht enz Cheesy Of had ik dat al gezegt? xD

We love Jason and Kristopher wub
Rosana
Administrator
Adult
**

View Profile WWW
« Reply #23 on: February 10, 2008, 12:42:16 PM »

Euhm nee ik dacht van niet, maar nu wel dus Tongue
Maakt soms de boel wat duidelijker Cheesy

Ik ga m'n best doen vandaag een update te doen, maar k ben wel jarig dus er zal wat familie langskomen en dan kan ik dus niet de hele tijd spelen (helaasssssss Tongue)

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #24 on: February 10, 2008, 12:46:22 PM »

en gisteren ook al geen tijd om te spelen Sad
heb deze sim in het echt gezien hyper uhm dat klinkt raar LOL

Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #25 on: February 10, 2008, 01:37:52 PM »

haha lol Tongue Bezoekje gebracht? xD

We love Jason and Kristopher wub
Rosana
Administrator
Adult
**

View Profile WWW
« Reply #26 on: February 10, 2008, 03:59:31 PM »

Lol ja en in het echt is ze ook heel leuk hè Tongue Grin

DROESJKE
Teen
*

Oh noes! You burned mah toast! xD

View Profile
« Reply #27 on: February 10, 2008, 08:38:31 PM »

Weer een supertoffe update, Rosana! Wink

Ik hyper kijk  hyper al hyper weer hyper uit hyper naar hyper de hyper volgende hyper! Grin

With my hairs blowing in the wind, and with the sake of all living things on this planet in my hands. I am Ruler of the Earth. Nobuyori Laura...
Rosana
Administrator
Adult
**

View Profile WWW
« Reply #28 on: August 04, 2008, 07:25:06 PM »

Na een half jaar eindelijk een update. Sorry dat het zo lang op zich liet wachten. Maar die mensen die mij kennen, weten wel waarom het zo lang heeft geduurd. Ik heb sinds februari nog twee keer gespeeld, in mei een keer en in juni. Daarna pas weer sinds vorige week. Van veel dingen zijn geen foto's gemaakt helaas Sad Ik weet niet precies of ik ze wel had gemaakt maar ben kwijtgeraakt. Er is namelijk wel meer misgegaan in de tussentijd.

Hier is in ieder geval update #4!

De vorige keer konden jullie hier lezen dat ik (Thalea) werd opgehaald door een limousine, om vervolgens te worden gehuldigd tot officieel Landgrabb Society member. Intussen zijn we alweer heel wat verder. Maar ik zal kort vertellen wat er zoal nog is gebeurd.

Ik heb weinig foto's meer genomen (en laten nemen door anderen) van alles wat er rondom mij tijdens de studie gebeurd is. Ik ben intussen afgestudeerd, Summa Cum Laude. Ik was altijd al een A+ studente. Ik heb elk semester ook alles eruit gehaald wat eruit te halen viel. Het is een beetje vaag in mijn geheugen. En het is ook erg jammer dat er een gebrek is aan foto's, waardoor ik het me nog moeilijker kan herinneren.
Ik heb in ieder geval veel geleerd tijdens mijn studie, ook qua "normale" vaardigheden. Daarnaast heb ik veel vrienden gemaakt. En daarover hoor je later nog meer!
Dit is mijn jaarboek (eigenlijk is het een fotoboek, maar ik heb hem laten "pimpen"!), met daarin wat foto's van tijdens mijn studie. Oh, en een kopietje van mijn diploma! Hoort er natuurlijk wel in :)

Dat was een fijne tijd...

En hier sta ik dan. Ik ben wel heel erg veel veranderd, vinden jullie ook niet? Ik dacht, ik probeer eens een nieuwe look. Het bevalt me niet heel erg goed hoor. Ik denk dat ik de komende tijd mijn haar weer fijn laat groeien en verven.

Dit is nu mijn huisje vanaf de buurt gezien. Niet al te groot, maar zeker niet zo klein.

Dit is de woonkamer. Beetje leeg nog hè?

De keuken. Niet slecht. Maar ik hoop ooit wel wat meer in de keuken te hebben staan hoor.

En hier is het bed dat ik nog had gekocht toen ik nog op de campus woonde. Het is een prettig bed, dus ik heb deze fijn meeverhuisd naar mijn nieuwe huis. Net als mijn nachtkastje, kledingkast, tafeltje enzovoorts.

Oh, hier is Troy trouwens! Troy ken ik van de universiteit. We zijn verliefd geworden en denken nu over onze toekomst na. Je kunt wel raden wat voor een toekomst!

Ik heb trouwens een baan aangenomen in de Paranormale sector, ik hoorde via via dat je dan een Herrijs-o-foon krijgt. En stiekem denk ik dat die wel van pas gaat komen nog. Je weet nooit he. Tegenwoordig sterven Sims op de meest vreemde manieren. Sommige Sims komen spontaan klem te zitten in het zwembad (waarbij de zwembadtrapjes spontaan op mysterieuze wijze verdwijnen!) en ik heb gehoord over Sims die doodgaan door vliegen. Ennehm door brand ennehm door zich dood te schrikken. Tis maar goed dat ik die Herrijs-o-foon heb!

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh! Troy heeft mij gevraagd of ik met hem wil trouwen.

Maar natuurlijk wil ik dat!

En dan is het zover...

Troy maakt er een heel lang verhaal van.

"En toen die ene keer..."

Ja, schiet nou maar op Troy! Ik heb nog meer te doen vandaag!

Zoals op vakantie gaan bijvoorbeeld!

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #29 on: August 04, 2008, 07:57:46 PM »

oeh spannend een huwelijksreis hyper
leuke update weer Cheesy (eindelijk Tongue .... geintje)

Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Up
  Send this topic  |  Print  

Jump to: