Ik ging ondertussen een beetje socializen en complimenteerde Suzanne, 'wat zie je er leuk uit zonder bril!'

Gelukkig was Dieter er alweer overheen dat Nefje hem geen knuffel wilde geven en hadden ze een gezellig kussengevecht.

Iedereen ging langzamerhand naar beneden, Mogway was de eerste bij de piano en begon vrolijk te pingelen.

En Suzanne had voor iedereen vruchtengebak in de oven gestopt. Het rook érg lekker en iedereen kwam op de geur af.

Even later zat iedereen en diende Suzanne trots haar gebak op, 'En? Vinden jullie het lekker?'

'Het is heerlijk!' lachte iedereen, en we smulden allemaal van ons eerste Simmige ontbijt. Dat gaf echt een gevoel van saamhorigheid en was erg gezellig.

Daarna was het tijd voor Mogway om naar haar ambassade te gaan en simoleonnetjes te verdienen. We hadden niet zoveel meer over en vandaag zou de rekening komen!

Ook deze ochtend weer een gezellig balletje trappen.. En weer moedigde Odie Nefje aan.

Maar ondertussen stond Mogway voor dilemma's op het werk, hoewel, dilemma's? Tosti rules altijd!
Helaas voor Mogway(en voor ons...) was dat het laatste beetje geld wat we nog hadden en waren we nu blut. Jammer, Mog, die schoenen zullen nog wel even duren.

Ik ging de piano eens uitproberen, en hoewel ik nog veel moet oefenen, klonk het na een tijdje best goed!

En Dieter wilde per se schilderen en had (van het laatste beetje geld dus) een tweede schildersezel gekocht. Hij wilde me niet laten zien wat hij schilderde, dus zien jullie zijn mooie overhemd van de voorkant.