Update van de laatste foto's van de voorraad!

Mogway kwam pas heel laat van de telescoop vandaan. Het was vroeg in de ochtend en ik was net wakker, toen ze kwam opdagen. Ze zag er moe en onvoldaan uit..

'Heb je daar al die tijd gestaan, Mog?'
'Ja.'
'Nog iets gevonden?'
'Niets anders dan een hoop sterren.'
En toen sliep Mogway al.
Maar ik heb jullie nooit verteld waar die telescoop voor dient, he? Dat zal ik maar eens gauw doen. Kijk, het zit zo: toen we die brief kregen, stond er een opdracht in. Maar erg duidelijk was het niet. Er stond enkel in, dat één van ons de aliens zou moeten opzoeken. Nou, iedere Sim weet hoe dat gaat. Niet iedereen gelooft de legendes, maar wij kwamen van buiten SimCity en wisten wel beter. We wisten precies hoe het werkte. We wisten alleen niet waarom we die opdracht in Wrightsnaam zouden vervullen, en ook niet wat er zou gebeuren als we het wel deden. Maar we zaten hier nou eenmaal en het was wel leuk om naar iets toe te werken, en daarom besloten we om het maar te proberen.
Maar we hadden geen geld en het zag er ook niet naar uit dat we binnenkort zoveel bij elkaar zouden kunnen krijgen om een dure telescoop te kopen. Dus toen Almira zo gul was geweest, kwam dat zogezegd uit de hemel vallen.
Nu de aliens nog.

Suzanne was, uhm, erg enthousiast over het feit dat het weer licht zou worden, geloof ik.

En Dieter had zijn schilderij boven zijn bed gehangen. Maar bij nader inzien vond hij het toch een beetje, hmm, explosief.

Nefje en ik hadden honger, kleedden ons snel aan, en smulden van de lekkere taart die ik in Almira's bakkerijtje had gekocht.

Dieter en Suzanne kwamen er ook bij zitten en we praatten over het weer. Ik had gehoord dat het waarschijnlijk zou gaan regenen, maar Dieter was daar niet zo blij mee. Misschien moesten we de telescoop maar binnen zetten, zei hij, anders gaat ie nog roesten.

Toen Odie die dag thuiskwam had hij een vriend meegenomen. Hallo, Goopy.

Gelukkig sliep Mogway rustig door al dit gedoe heen.
En met dit plaatje eindigen we dit bezoek. Volgende keer meer, en hopelijk ook een makeover.

Bovendien zullen de schmink-ogen dan verdwenen zijn, want voor nieuwe foto's moet ik opnieuw spelen.