tnx Nefje

Die avond eten ze weer samen.
Betty verteld aan Harry en Leo dat er morgen een nieuwe familie komt kijken en die ook interesse hebben om op El Dorado te komen wonen.
Harry en Leo zijn erg blij met dit nieuws want het is vrij moeilijk om andere mensen te ontmoeten als je uit de buurt van een grote stad woont.

Terwijl Leo bezig is met de afwas, pakt Harry Betty even vast.
"Het komt allemaal wel goed Betty, dat zul je zien" zegt Harry.
"Ik hoop het Harry, ik hoop het"

Betty valt al snel in slaap die avond, ze weet zeker dat de familie die morgen komt blijft.
Harry is er ook zeker van.
Het geld van de huurinkomsten kan ze zeker gebruiken, het gaat al een tijdje niet zo goed met het park.
Maar ja wat wil je, als je man ineens wegvalt en de vrouw van een belangrijke klant sterft.

De volgende ochtend loopt Leo slaperig naar de badkamer.
Hij kijkt eens uit het raam, want er komen rare geluiden van de straat.
Hij ziet een meisje dingen pikken uit de prullebak.
Wat een raar kind, denkt Leo, maar toch ze heeft wel iets.
Hij besluit er verder geen aandacht aan te schenken en stapt onder de douche en maakt zich klaar om naar school te gaan.

Wat ongemakkelijk zit Betty aan tafel, de laatste keer was alles anders.
NEE! denkt ze hard op inzich zelf, niet meer aan vroeger denken, het is tijd om verder te gaan.
"Dus u wilt graag een bungalow voor 3 personen huren, meneer Adel?"
"Ja dat is correct" zegt meneer Adel.
"We hebben nog 1 bungalow over voor precies 3 personen, als u mij volgt dan zal ik hem jullie tonen" zegt Betty zo rustig mogelijk.

"Als u mij zou willen volgen meneer en mevrouw Adel, dan laat ik u uw bungalow zien." zegt Betty.
Mevrouw Adel staat stokstijf stil.
"Is er wat liefste?" vraagt Arend bezorgd aan zijn vrouw.
"Nee Arend er is niks, ik weet alleen niet of het wel zo'n goed idee is om hier te gaan wonen" antwoord de vrouw.
"Kom op nou Margriet, wat kan hier nou toch misgaan" zegt Arend lachend en loopt achter Betty naar binnen.

"Zo dat was de rondleiding" zegt Betty wat angstig, nu gaat het eropaan komen, blijven ze of gaan ze.
"Ik snap niet dat dit zolang heeft leeg gestaan" zegt Arend, "We nemen het!"
"Dat is geweldig nieuws, ik zal gelijk alle papieren in orde maken"
Lachend loopt Betty weg, ze is het nog niet verleerd, eindelijk weer eens nieuwe mensen op het park.
Alleen heeft ze de dochter van Margriet en Arend nog niet gezien.
"Ach dat zal ook wel een leuke nette dame zijn" glimlacht Betty.

Sinds de dood van zijn vrouw Claire is Harry gestopt met werken.
Hij blijft liever thuis voor zijn zoon Leo, die het behoorlijk moeilijk heeft gehad met de dood van zijn moeder.
Toen ook Marcel overleed was dat helemaal een klap voor Leo geweest want hij en Marcel waren altijd samen bezig met het spelen van spellen, of samen in de tuin bezig, al was dit natuurlijk wel wat minder geworden toen de dokters ontdekt hadden dat Marcel het aan zijn hart had.
Harry besloot om schrijver te worden, maar echt veel leverde dat niet op, gelukkig was het genoeg om de huur van hun bungalow te kunnen betalen.

Ondertussen hebben Arend en Margriet hun intrek in de bungalow genomen.
"Arend ik weet niet of dit wel zo'n goed idee is" sprak Margreet bedroeft, "We hebben onze dure villa opgegeven om hier te gaan wonen, in een houten hutje met amper ruimte."
"Margriet ik ben niet meer de jongste dat weet jij ook, en we hebben al die ruimte van de villa niet nodig, hier hebben we alles wat we nodig hebben."
"En Lara dan? Ik weet dat ze verkeerde vrienden heeft gehad maar om daar nu alles achter te laten? Oh Arend ik hoop dat ze het ons kan vergeven."
"Dat zal ze wel doen Margriet, ze is al lang blij dat ze niet meer op het internaat hoeft te wonen en als een gewoon meisje naar school kan gaan."

Dan ineens komt Lara binnen stormen.
"Jullie denken toch zeker niet dat ik in dat armzalig slaapkamertje ga slapen he?
Had me toch achtergelaten op het internaat, ik wil niet bij jullie in de buurt zijn!
Ik slaap wel buiten in de tent, jullie zoeken het maar uit!"
Zonder dat Arend of Margriet kunnen antwoorden stormt Lara al weer weg.
"Dus jij dacht dus dat Lara het wel zou accepteren Arend?" zegt Margriet spottend.
"Margriet ze draait wel bij, ze kan ons moeilijk blijven ontlopen hier."
Hoe het verder gaat met de bewoners van El Dorado lees je in de volgende update