GAAAAAAAAAAAAAAAAAP, mwa gaaaap waar ben ik?
Aww nee he niet weer, ik word dit dus echt zat he!
Waarom moet ik nu alweer wakker worden als een sim?
Dit is nou al de 3e keer, ze moeten ook altijd mij hebben.

Voordeel is wel dat je al precies weet hoe je dingen moet bouwen, maar dat is ook het enige voordeel wat ik momenteel heb.
Hoe kom ik hier nu toch weer weg?

Tja Rome is tenslotte ook niet op 1 dag gebouwd, en ik weet dat het moeilijk is als beginnende sim.
Heb weer het rare verlangen om Chef de Clinique te worden, grappig hoe je het ook went of keert ik kom altijd in de gezondheidszorg terecht.
Als het goed is heb ik nu ook een hobby, ben benieuwd, mijn sims houden meestal van koken.
BLEH!

Alsof ik blij moet zijn dat ik hier weer ben Mr. Humble, grrr nou ja bedankt he voor die pc.
Zucht alles zo voorspelbaar weer.

OH KOM OP ZEG!!!!
Reclames net nu Real Llama op het punt staat te scoren, zijn ze nou helemaal....
Gelukkig is er dit keer weinig veranderd met het echte leven, ook in de sims wereld ben ik weg van sport.

Pffff buren die je willen verwelkomen zijn ook nooit leuk, neem Linda nou praat alleen maar over het weer....
Ja het is rot weer, heb alweer een hagelbui gehad echt geweldig, kon ik niet in een buurt belanden met alleen zomer of zo?

Wat is ze toch lief he als ze slaapt.
*zucht*
Morgen toch maar eens kijken of ik werk kan vinden of zo heb nog maar $12 over.

Gestoorde sim meld zich voor werk.
Man ik moet toch wel erg om geld zitten wil ik dit aantrekken of niet?
Weer geen baan in het ziekenhuis, nou ja dan maar de bouwvloer op.

Geld stroomt binnen, heb sinds kort groene stroom en kreeg gewoon geld terug!
En nu maak ik ook nog eens promotie, ok ik werk niet in het ziekenhuis maar ik leg nu bakstenen, misschien bouw ik wel aan een nieuw ziekenhuis.

Na 3 dagen zoeken vind ik eindelijk die droombaan op de vacaturesimbank.
Ik kan meteen begin, ga op de spoedeisende hulp werken.
Misschien loopt er wel een knappe dokter rond, tja nu ik hier toch ben.