DeKDeS & Mogway The Sims, two Creators
July 31, 2010, 06:37:05 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1] 2 3   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Sims 3 sneak preview 15 Mei 2009 (preview staat in 1e post)  (Read 4497 times)
Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« on: April 28, 2009, 07:02:04 PM »

Alweer??? JA alweer Tongue
Dit keer is het op vrijdag 15 mei en ook komt er iemand van EA zelf namelijk MJ Chun.
We krijgen 1st een demo te zien en dan daarna mogen we zelf spelen hyper
Dus heb je nog dingen die je absoluut wilt weten..... ga je gang Tongue

English review

Zo ben net terug, en helaas kan ik jullie geen foto's laten zien, maar het was wel erg geweldig, het spel ziet er nog steeds mooi uit en ik denk dat de meeste menig uren kan spenderen in CAS.
We hebben wat mogen spelen maar het is echt helaas te kort om echt dingen uit te leggen er is zo veel om te ontdekken niet meer normaal!
Ok een paar dingetjes:
Je kunt je muren verslepen en al het behang / lampen ed verschuift mee, dit wisten we al maar nu heb ik ook gezien dat als er dingen tegen de muren aanstaan die ook automatisch mee verplaatsen

Als het spel uit is kun je een 2e buurt downloaden, die buurt heet Riverview (nederlandse naam nog niet bekend omdat wij die buurt niet in het spel hadden)

Er zijn lege kavels, en je moet het zien als sims 1 met de lege kavels, ze staan al in je buurt met verschillende grootte, heb helaas niet kunnen testen tot hoever je kunt bouwen op een kavel.
Er zijn ook wat families die er wonen en wat sims in het depot.

Nu iets wat vele simmers leuk zullen vinden! Je kan 4 buurten aanmaken, dit betekend dat je dus met verschillende families kunt spelen zonder dat een andere familie wordt beïnvloed!
Ook zijn er verschillende opties, je kunt namelijk zelf bepalen hoe lang je wilt spelen met een sim, standaard leeft een sim 90 dagen, maar je kunt hem ook op 25 dagen zetten of extra lang op 960 dagen! Daartussen zitten ook nog wat opties maar dat vogel je zelf maar uit Tongue
Je kunt ook in de opties bepalen of townies en npc doorgaan met hun leven of dat ze gewoon stil staan zoals in sims 2.

Je kan goed merken dat de verschillende eigenschappen je sim echt anders maken, in de sims 2 kregen ze gewoon overal plezier van, maar als je sim nu een computernerd is dan krijgen ze niet zoveel plezier van andere dingen.
Zo kun je ook door de eigenschappen verschillende opties krijgen bij een pc, als je sim gierig is dan kun je online kortingsbonnen zoeken voor bepaalde winkels, of als je sim niet zo vriendelijk is kun je ook flame post op een forum zetten Tongue En natuurlijk met al die verschillende eigenschappen kun je allerlei verschillende opties krijgen.

Een baan nemen is ook makkelijk je gaat gewoon naar een gebouw en je neemt een baan, bij veel gebouwen kun je ook lessen nemen om je vaardigheden te verbeteren.
Je kunt op verschillende manieren werken, hard werken, je baas helpen of niks doen, natuurlijk zijn er meer opties Wink
Je moet ook boodschappen doen en hoe meer ingrediënten je hebt hoe meer verschillende gerechten je kunt maken, ook heb je tuinieren als vaardigheid in je spel en je kunt ook echt zaadjes planten in je tuin! Je hoeft er geen speciale grond voor neer te leggen hoe het precies allemaal werkt weet ik niet maar ik kon gewoon mijn sim in haar tuin een tomaat in de grond laten stoppen Tongue

Tijdens het spelen krijg je verschillende mini opdrachtjes die je kunt vervullen, het is aan jou de keuze of je die doet of niet, die opdrachten hangen altijd samen met de levenswens die je sim heeft of de baan.

Relaties opbouwen is ook wat anders, ik ben sims 2 echt gewend en het is dan ook even wennen om relaties op te bouwen met een andere sim, wel heb ik een sim o'jaa laten doen ^^
Er is geen vuurwerk meer maar rozenblaadjes die over het bed neerstrijken.
Mijn sim was in 1 keer zwanger en toen het bekend werd dat ze zwanger was draaide ze zich om (het bekende sims 2 verhaal) ze kreeg wel 4 dagen vrij, weet alleen niet of dit nu afhangt van het aantal dagen dat je sim leeft, daar kunnen we zelf achter komen, in ieder geval zag ze er niet gek veel dikker uit, maar had ze wel andere kleding aan.

Er zijn wel wat dingen anders zoals de boekenkast, normaal gesproken zitten daar alle boeken in, maar nu niet meer, je kunt boeken kopen bij de lokale boekwinkel en daar kun je verschillende boeken kopen van verschillende niveaus.

Heb ook nog even met rimpelbil gespeeld want daar was een geest, en je kan inderdaad acties doen met een geest  Undecided
Was wel grappig op het kerkhof heb je een mausoleum staan en daar ging mijn sim in en toen ze eruit kwam had ze iets meegemaakt wat ze niet gelijk wilde vertellen en ze was ineens bang in het donker bekkie

Er zaten ook wat bekende spullen in uit de sims 2, zoals de tekentafel voor peuters die in VT zat en het speelhuis uit AL.
Peuters kun je meenemen naar het park, maar je kunt ze daar niet achterlaten, als je het park verlaat dan kun je een nanny bellen of gewoon terug gaan.

Iedereen die er was heeft ook iets gemaakt wat straks met de release van de website online komt te staan, dus kijk uit naar Isilya DeKMoG een sim van ons Wink
Dit is wat ik me momenteel kan herinneren heb je vragen stel ze dan mss dat er dan wat meer terugkomt.

Zelf ervaren hoe het spel ongeveer is? SimSocial helpt een beetje Wink

Wij willen EA bedanken voor deze kans om het spel al te kunnen spelen!
« Last Edit: May 16, 2009, 11:51:36 AM by Mogway » Report to moderator   Logged

We love FF!!! Gaia: Mogway_v
Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #1 on: April 29, 2009, 06:31:50 PM »

oeh ik kan niet wachten ^^

ik wil wel eens een zwanger simetje zien ^^
Report to moderator   Logged

We love Jason and Kristopher wub
Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #2 on: April 30, 2009, 09:03:06 AM »

Dat gaan we zeker uitproberen ^^ en natuurlijk dood laten gaan ^^

Nefje
Zombie
*

View Profile
« Reply #3 on: April 30, 2009, 09:58:15 AM »

oeh ik kan niet wachten ^^

ik wil wel eens een zwanger simetje zien ^^

Er is eigenlijk al een plaatje van, maar meer kan idd niet kwaad.  Tongue
Ik ben ook wel benieuwd hoe die geboorte precies gaat. Mogen jullie eigenlijk foto's en video's maken?

"Ik hou van hazelnoot
... en jou"
Nimi
Alien
*

View Profile
« Reply #4 on: April 30, 2009, 10:55:46 AM »

Ik wil graag weten tot hoever je aan de rand kunt bouwen sweet En of je een huis, gebouwd op een grote kavel maar net kleiner dan een klein kavel, op een kleine kavel kunt plaatsen, zodat het net aan de rand komt. Snap je het nog?

Ben ook benieuwd naar de geboorte etc inderdaad, en hoe zo'n baby'tje er uitziet! Zouden ze allemaal hetzelfde gezicht hebben, net als in Sims 2, of is de mix van de genen al zichtbaar?

Ik wil ook graag jullie ervaring horen, zijn er inderdaad veel Sims op de straten of is het net een spookstad? Kijk alsjeblieft een beetje kritisch en duik de diepte in, de basics weten we allemaal al.. :)
Oh en ga eens kijken aan de andere kant van de heuvels sweet

Beter te veel gevraagd dan te weinig, ik hoop dat jullie veel plezier hebben!
Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #5 on: April 30, 2009, 11:38:48 AM »

Er is eigenlijk al een plaatje van, maar meer kan idd niet kwaad.  Tongue
Ik ben ook wel benieuwd hoe die geboorte precies gaat. Mogen jullie eigenlijk foto's en video's maken?

tuurlijk mag dat Wink we nemen onze nwe videocamera mee dus hoop mooie beelden en foto's te maken

@ Nimi ik zal het allemaal proberen te vragen en te laten zien Wink
« Last Edit: April 30, 2009, 11:40:26 AM by Mogway » Report to moderator   Logged

Dieter
Elder
*

Huh?

View Profile
« Reply #6 on: April 30, 2009, 01:10:04 PM »

Als er een huisdieren uitbreiding zou komen, zullen we dan meer huisdieren hebben dan nu? Bijvoorbeeld konijntjes?

En een giraf (guy raf)? Dierentuinuitbreiding ofzo.

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #7 on: May 03, 2009, 10:51:56 AM »

Ze hebben het nog niet over uitbreidingen Sad was op 3 november al ze willen het alleen over het basisspel hebben :s

Kiara
CAS
*

View Profile
« Reply #8 on: May 04, 2009, 10:35:44 AM »

Ik wil graag weten:
 - Hoe zien geestenbabies eruit? En wat nou als de geest de vrouw is, kan het dan ook?
 - Zijn sims ietsjes slimmer? Bijv. als twee blanke sims een donker kindje krijgen, heeft de man dat dan door?
 - En als je 1 sim in een klein huisje zet en dan met andere sims gaat spelen, dan gaat hij/zij zelf verliefd worden en kinderen krijgen etc, toch? Maar stel ze krijgen 4 kinderen, zijn ze dan slim genoeg om naar een groter huis te verhuizen en extra bedden voor de kinderen neer te zetten?

Heel veel plezier! Ik ben echt heel jaloers Sad
Nefje
Zombie
*

View Profile
« Reply #9 on: May 04, 2009, 05:53:15 PM »

Ik heb goed nieuws voor de mensen die hier ook graag heen willen, maar geen fansite hebben.
EA geeft namelijk 3 duo-tickets weg aan de grootste simsfans. Het enige wat je hoeft te doen is een mailtje sturen naar wedstrijd@desims2.nl waarin staat waarom jij de grootste Sims gek van de Benelux bent.

Nita - Moderator
Geplaatst:04-05-2009 18:45   

Maak kans op een duo ticket naar het De Sims 3 Fan Fest!

Op 15 mei vindt in Utrecht het De Sims 3 Fan Fest plaats waar Sims fans en fansites nu alvast de mogelijkheid gaan krijgen om De Sims 3 te spelen. Ook zal producer MJ Chun aanwezig te zijn om alle brandende Sims vragen te beantwoorden én krijgen de aanwezigen de kans om de gloednieuwe Sims Community website te aanschouwen.

Wil jij hier bij zijn?  Dat kan!  EA geeft namelijk 3 duo-tickets weg. Wat moet je doen?  Simpel, stuur ons een e-mail naar wedstrijd@desims2.nl en laat ons weten waarom jij de grootste Sims gek van de Benelux bent. Vergeet niet je Sims 2 forum naam te vermelden. Je kan je tot uiterlijk 8 mei 10.00 aanmelden. De gelukkige winnaars ontvangen vrijdag middag bericht.

Succes en wie weet zien we je op 15 mei op het Sims 3 Fan Fest!   

bron: http://www.desims2.nl/forums.view.asp?fID=75&tID=196752&archived=0
« Last Edit: May 05, 2009, 08:55:05 AM by Nefje » Report to moderator   Logged

"Ik hou van hazelnoot
... en jou"
Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #10 on: May 04, 2009, 06:49:04 PM »

in sims 2 was het zo dat je een vrouwelijke sims waarmee je speelde wel zwanger kon maken zonder man in huis, maar als je met een man speelde kon je geen vrouw van een ander huishouden zwanger maken. gaat dat nu wel?

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #11 on: May 04, 2009, 09:17:27 PM »

Goh leuk dat ik nu ook weet waar het is *zucht* grrr waarom gaan ze nu constant naar utrecht vind dat niet grappig

Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #12 on: May 04, 2009, 10:23:46 PM »

ach, ik zou er zo graag heen gaan Tongue

Nefje
Zombie
*

View Profile
« Reply #13 on: May 05, 2009, 08:43:13 AM »

ach, ik zou er zo graag heen gaan Tongue
Je kan een duo-ticket winnen. Hoef je alleen maar een mailtje te sturen.

@Mogway: Zo'n verschil zit er voor jou toch niet tussen Schiphol-Rijk en Utrecht? Huh

"Ik hou van hazelnoot
... en jou"
Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #14 on: May 05, 2009, 09:18:25 AM »

utrecht is dichterbij, mits ze het niet om 10 's ochtends plannen want dan is het constant filerijden, maar kvind het bij ea gewoon leuker, we gaan ook meestal met de fansites daarna iets doen en nu kunnen we weer niet naar Starbucks Sad

Pages: [1] 2 3   Go Up
  Send this topic  |  Print  

Jump to: