DeKDeS & Mogway The Sims, two Creators
July 31, 2010, 06:16:14 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Donoho familie  (Read 595 times)
Suzanne
Alien
*

View Profile
« on: June 14, 2009, 05:50:23 PM »

Ik denk, ik maak een topic aan voor de beroemde Donoho familie :) hier zal ik hun verhaal posten. Het is niet echt een verhaal maar een meer 'op de hoogte houden van ' xD

Snelle samenvatting:
Kelley trouwde met Tamara en kreeg een drieling, Alyssa, Anya en Anaïs
Nadien kwam er nog een tweeling Aiden en Arthur bij.

Posts volgen bij de volgend eupdate :)
Report to moderator   Logged

We love Jason and Kristopher wub
Renée Rossa
Elder
*

View Profile
« Reply #1 on: June 14, 2009, 06:04:23 PM »

Och, gewoon een foto-album met de hoogte-en dieptepunten is ook leuk! :)

Laat maar komen! Cheesy

Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #2 on: June 19, 2009, 11:06:33 PM »

Jaja er is weer heel wat gebeurt, een [korte] update voor de geïnteresseerden!

De familie is flink uitgebreid, we hebben zelfs al 3 generaties!
Ik moet ook aankondigen dat er deze keer een éénling is geboren, de eerst in de familie ^^

Weten jullie nog dat de laatste keer de familie bestond uit Kelley (vader) en Tamara (moeder) met hun drieling?

De drieling is flink gegroeit ten opzichte van toen!

(wie vind de bug? xD)

Zo zag de drieling eruit, heel onschuldig en vooral, heel erg lief!

En zo zagen ze er uit na hun transformatie tot kind.

De familie werd uitgebreid met de tweeling Aiden en Arthur. (Arthur is hier kaal)

De drieling is ook tiener geworden, dames en heren!

En na hun peuter periode waren ze kind, ons Arthur en ons Aiden. Aiden had geloof ik de lievelingskleur turkoois (appelblauwzeegroen) en Arthur violet (roze)

Helaas bleven ze niet zo klein, en als snel vond ik mijn knapste sim ooit! Het was Arthur, en tis  zo'n schatje! Hij is mss wel evil maar hij heeft wel een kei mooi gezichtje!

^^

Arthur

Aiden

De drieling is volwassen :)

Én ze hebben een man!

Thor, Fred en Ilco. Ilco is de man van Alyssa, Fred van Anya, geloof ik, en Thor van Anaïs (Ik kan de broers/zussen met bruin haar maar moeilijk uiteen houden xD)

Dankzij de rijkheid van Thor heeft Tamara haar ltw bereikt :)

Thor en Alyssa zijn de trotse ouder geworden van... een tweeling, weeral xD Volgens mij was het een drieling geweest als het huishouden niet al 6 sims bevatte bij de conceptie
.
Welkom Billie en Benthe

Maar ze waren niet de eerste! Eerst trouwde Anya, en dus toen zat het huishouden vol. Ik liet ze een huis kopen. Zij zijn nog geen ouders, maar toen Anya én Thor  weg waren kwamen er dus 2 plekken vrij! Toen zijn Anaïs en Fred getrouwd en was er een lullabye :) Toen ook zij weg waren waren er 3 plekken vrij, voor Ilco en Billie en Benthe.

Het spel noemde de zoon Franscesco. Dat wordt wss naar Bart of iets dergelijks veranderd, aangezien ik een alfabetische naamcode heb. Of ik laat het spel wel gwn die namen houden. Ik wil eigenlijk niet van huishouden wisselen want ben bang dat er dan vreemde dingen gaan gebeuren xD

Zodra Tamara en Kelley dood zijn, ga ik éérst voor een derde baby en dan ga ik met Arthur spelen. Ofwel blijft hij in huis ofwel geef ik hem zijn eigen familie buitenshuis maar dan ben ik bang dat punt één, Benthe en Billie opgroeien , en punt 2 dat er baby nummer 4 aankomt xD

Ook hebben de venten nog familie. Zo heeft Fred denk ik wel 3 broers en 1 zus!
PS heb nog leuke B namen nodig :)

Uit elkaar houden:
Anaïs heeft geen platte neus, en Anya wel geloof ik.
Arthur is knap en Aiden niet zo :)
Alyssa is blond

Renée Rossa
Elder
*

View Profile
« Reply #3 on: June 20, 2009, 08:08:45 AM »

Wow de blonde zus lijkt helemaal niet op de twee bruine! Die ogen zijn totaal anders! :)
Ik vind dat de tweeling er, buiten de wenkbrauwen, precies het zelfde uit ziet eigenlijk! Embarrassed

Leuk he, de afstammelingen het huis uit laten gaan, zwanger laten raken en dan terug gaan naar het hoofd-huishouden! Je weet neit wat er gaat gebeuren, maar je kunt het wel volgen door iedere dag op bezoek te gaan en zo. :)

Nefje
Zombie
*

View Profile
« Reply #4 on: June 20, 2009, 08:18:25 AM »

Zo wat veel sims!  Grin

(wie vind de bug? xD)
Dat hoefte je er niet bij te zeggen hoor, dat zag ik wel in 1 keer ook al ben ik net uit mijn bed. xD

Wel grappig: op het moment dat ze tiener/volwassen worden zie je opeens veel duidelijker de verschillen.

Ik vind het wel wat oneerlijk dat jouw sim die levenswens al bij 57.000 heeft gehaald. Toen ik een sim maakte, wilde hij 100.000 hebben.
Ik had net iets meer gespaard dan 60.000 en liet hem trouwen met een rijke vrouw (Alto familie) en daarbij intrekken. Het familiekapitaal was daarna 97.000.
Ik denk: fijn, nog 3.000. Is opeens zijn wens veranderd naar een bedrag van 406.000.  Huh Leeft ie in een énorm huis met een énorme waarde en meer dan 100.000 op de rekening, is het nog niet goed.

Ik heb overigens die oudjes uit het huis getrapt, maar het bedrag daalde niet. Ook niet bij het krijgen van kinderen. Hoe komt het dat jouw bedrag zo laag is?  Huh
Ah, ik zie net dat die sim al oudere is, misschien ligt het daaraan. Maar dan nog is een stijging van 306.000 onredelijk. Dat red je echt nooit met 1 werkende sim en 2 kleintjes.
« Last Edit: June 20, 2009, 08:21:59 AM by Nefje » Report to moderator   Logged

"Ik hou van hazelnoot
... en jou"
Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #5 on: June 20, 2009, 11:37:07 AM »

leuk die foto's Suzanne!
En idd pas bij tiener ga je eindelijk eens wat verschillen zien, wel raar zou je toch wel verwachten dat dat eerder zou zijn

We love FF!!! Gaia: Mogway_v
Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #6 on: June 20, 2009, 12:16:33 PM »

Ik vind het wel wat oneerlijk dat jouw sim die levenswens al bij 57.000 heeft gehaald. Toen ik een sim maakte, wilde hij 100.000 hebben.
Ik had net iets meer gespaard dan 60.000 en liet hem trouwen met een rijke vrouw (Alto familie) en daarbij intrekken. Het familiekapitaal was daarna 97.000.
Ik denk: fijn, nog 3.000. Is opeens zijn wens veranderd naar een bedrag van 406.000.  Huh Leeft ie in een énorm huis met een énorme waarde en meer dan 100.000 op de rekening, is het nog niet goed.

Ik heb overigens die oudjes uit het huis getrapt, maar het bedrag daalde niet. Ook niet bij het krijgen van kinderen. Hoe komt het dat jouw bedrag zo laag is?  Huh
Ah, ik zie net dat die sim al oudere is, misschien ligt het daaraan. Maar dan nog is een stijging van 306.000 onredelijk. Dat red je echt nooit met 1 werkende sim en 2 kleintjes.
Nou, eerst wou ze 100 000 hebben maar toen ging ik ze van levenswens veranderen en wou ze de top van een carriere halen. Ze was op lvl 8 toen ze ontslagen werd omdat ze iets gepikt had sweet Toen ging ik weer haar levenswens laten veranderen en er stond een paar keer 97000 bij, en 63 000 maar ik had deze al eerder gezien en ze was al ouderen dus ik ging radicaal voor de 57 000 xD Thor was rijk, dus liet ik hem in de familie trouwen, kaching 20 000 euro bij de 20 000 die ze al hadden en toen brachten de andere 2 in totaal nog 3000 euro mee. De rest kwam van Kelley, na het werk en ook als ie niet werkt, doet ie nog minsten 7 a 8 vergaderingen, 750 euro per vergadering. (tot het te laat is of hij in een slechte mood is, dan is het minder)

Renee, Je kan zien dat Anya haar neus platter is, net een  soort heksenneus Wink idem bij de tweeling, Arthur zijn neus staat recht en die van Aiden staat naar omlaag.

Rosana
Administrator
Adult
**

View Profile WWW
« Reply #7 on: June 24, 2009, 11:04:39 AM »

Leuke familie Cheesy

Suzanne
Alien
*

View Profile
« Reply #8 on: July 08, 2009, 07:51:53 PM »

de familie wordt groot, zo groot dat ik er al een paar zijn verdwenen. WIe helpt me om af te kicken van grote gezinnen? xD

De laatste keer werd er wéér een drieling geboren; Destiny, Dustin en Daylin, alldrie meisjes. ze hadden al een grote zus Dawn en broer Dason.

Omg ik be echt niet goed in het bijhouden van dingen xD Ik zit al aan D terwijl jullie alleen maar van  B weten xD

Billie en Benthe kregen een babybroertje Blake. Blake kreeg drie zoons, en adopteerde er nog een. Billie kreeg 5 kinderen: Chloë, Camden en Camille. Na de drieling kwamen Cyrus en Caleb uit de buik van Billie. Benthe verwdeen. (letterlijk)
Chloë heeft twee meisjes en een zoon en Camden twee tweelingen (meisjes) terwijl Cyrus ook een tweeling heef en Caleb een drieling. Camille heeft de 5 D'tjes van hierboven.

Rosana
Administrator
Adult
**

View Profile WWW
« Reply #9 on: July 10, 2009, 08:41:42 AM »

Woah dat is veel te uitgebreid lol Tongue
Gaat wel snel zeg! Cheesy

Pages: [1]   Go Up