Jaja er is weer heel wat gebeurt, een [korte] update voor de geïnteresseerden!
De familie is flink uitgebreid, we hebben zelfs al 3 generaties!
Ik moet ook aankondigen dat er deze keer een éénling is geboren, de eerst in de familie ^^
Weten jullie nog dat de laatste keer de familie bestond uit Kelley (vader) en Tamara (moeder) met hun drieling?
De drieling is flink gegroeit ten opzichte van toen!

(wie vind de bug? xD)

Zo zag de drieling eruit, heel onschuldig en vooral, heel erg lief!

En zo zagen ze er uit na hun transformatie tot kind.

De familie werd uitgebreid met de tweeling Aiden en Arthur. (Arthur is hier kaal)

De drieling is ook tiener geworden, dames en heren!

En na hun peuter periode waren ze kind, ons Arthur en ons Aiden. Aiden had geloof ik de lievelingskleur turkoois (appelblauwzeegroen) en Arthur violet (roze)
Helaas bleven ze niet zo klein, en als snel vond ik mijn knapste sim ooit! Het was Arthur, en tis zo'n schatje! Hij is mss wel evil maar hij heeft wel een kei mooi gezichtje!
^^

Arthur

Aiden

De drieling is volwassen

Én ze hebben een man!

Thor, Fred en Ilco. Ilco is de man van Alyssa, Fred van Anya, geloof ik, en Thor van Anaïs (Ik kan de broers/zussen met bruin haar maar moeilijk uiteen houden xD)

Dankzij de rijkheid van Thor heeft Tamara haar ltw bereikt

Thor en Alyssa zijn de trotse ouder geworden van... een tweeling, weeral xD Volgens mij was het een drieling geweest als het huishouden niet al 6 sims bevatte bij de conceptie

.
Welkom
Billie en
Benthe
Maar ze waren niet de eerste! Eerst trouwde Anya, en dus toen zat het huishouden vol. Ik liet ze een huis kopen. Zij zijn nog geen ouders, maar toen Anya én Thor weg waren kwamen er dus 2 plekken vrij! Toen zijn Anaïs en Fred getrouwd en was er een lullabye

Toen ook zij weg waren waren er 3 plekken vrij, voor Ilco en Billie en Benthe.

Het spel noemde de zoon Franscesco. Dat wordt wss naar Bart of iets dergelijks veranderd, aangezien ik een alfabetische naamcode heb. Of ik laat het spel wel gwn die namen houden. Ik wil eigenlijk niet van huishouden wisselen want ben bang dat er dan vreemde dingen gaan gebeuren xD
Zodra Tamara en Kelley dood zijn, ga ik éérst voor een derde baby en dan ga ik met Arthur spelen. Ofwel blijft hij in huis ofwel geef ik hem zijn eigen familie buitenshuis maar dan ben ik bang dat punt één, Benthe en Billie opgroeien , en punt 2 dat er baby nummer 4 aankomt xD
Ook hebben de venten nog familie. Zo heeft Fred denk ik wel 3 broers en 1 zus!
PS heb nog leuke B namen nodig

Uit elkaar houden:
Anaïs heeft geen platte neus, en Anya wel geloof ik.
Arthur is knap en Aiden niet zo

Alyssa is blond