DeKDeS & Mogway The Sims, two Creators
July 31, 2010, 06:11:56 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 [2]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: DMS2C Soap 2: "De pinguïn show"  (Read 1084 times)
Nefje
Zombie
*

View Profile
« Reply #15 on: December 28, 2009, 05:42:20 PM »

Dieter: “Hey, broertje van me, leuk je eens te zien!”
Wouter: “Ja, eindelijk eens oog in oog met mijn lang verloren gewaande tweelingbroer!”
Dieter: “Je had alleen wel een wat mooiere auto kunnen kiezen voor je binnenkomst.
Alhoewel *kijkend naar buiten*, dat zou misschien weer zonde van de wagen geweest zijn.”

*er volgt een oninteressant gesprek over auto’s*  
*zucht, mannen… nooit eens een leuk gesprek over vis, maar nee het moet altijd over die gevallen met 4 wielen gaan die niet eens vis vervoeren! Schandalig is het niet?*

Wouter: “Stond dat aquarium er eerst ook al…?”
Dieter: “We zijn in de simswereld, niets is hier logisch. Ik ben het inmiddels al gewend.”

Pinguïn: “De perfecte verstopplek. Wat was dat weer een geniale ingeving van me. Vanuit hier kan ik de deelnemers perfect in de gaten hebben zonder dat ze wat doorhebben!
Hé, een vis! Zo heerlijk, sappig… Nee! Nee, pinguïn, je moet je niet laten afleiden.
Later neem ik wel een visje, maar eerst een kijken wat die sims doen.”

Wouter: “Ah oke, ik moet je trouwens nog iets vertellen. Ik heb twee sims gevonden die geknipt zijn voor jullie make-over wedstrijd.
Als je wil, dan kunnen ze straks langskomen.”
Dieter: “Dat klinkt goed, bel ze maar op.”
Wouter: “Komt voor elkaar.”

Even later arriveerden Stefan (links) en Thomas (rechts).
Stefan: “Ik zou helemaal niet weten waarom ik een make-over zou moeten krijgen, maar mijn moeder vond het wel een goed idee.”
Thomas: “Ja, dat zei mijn moeder ook al. Op haar aandringen ben ik hier, maar ik ben eigenlijk al knap en stijlvol genoeg van mezelf.
Maar zo hebben jullie ook eens makkelijk werk omdat jullie amper iets hoeven te veranderen.”

“Hoewel het -  natuurlijk -  niet nodig is, gaan we toch het een en ander aan jullie veranderen.”
Suzanne en Marika gingen voor kapster spelen terwijl de rest een outfit uitkoos voor de heren.

Mogway: “Kom op, Dieter, help me eens met wat leuks uitzoeken!”

Thomas: “He, je blijft toch wel van mijn mooie afro af!”

Suzanne: “Van dat haar moet zeker een flink stuk af en we zullen je ook contactlenzen geven.
Je zult zien dat je er straks een stuk vlotter uitziet!”

De dames gingen aan de slag, terwijl de rest hoopte op een klein wonder. Hoewel… erger kan het niet meer worden, toch?

Stefan en Thomas leken tot nu toe erg blij met het resultaat. Zullen zij ook hun nieuwe outfit waarderen?
« Last Edit: December 28, 2009, 07:36:14 PM by Nefje » Report to moderator   Logged

"Ik hou van hazelnoot
... en jou"
Nefje
Zombie
*

View Profile
« Reply #16 on: December 28, 2009, 05:46:50 PM »

Het eindresultaat mocht er zijn.

Team blond:

Mogway: De eerste ronde is zeker voor ons! Thomas ziet er stukken beter uit dan eerst.”

Team bruin:

Suzanne: “Nee hoor, Mogway, dat zie je helemaal verkeerd! Stefan is nu een lekker ding!”
Dieter: “Met míjn outfit! :O
Nefje: “Ehr.. in dit verhaal heb je een andere outfit… en.. en.. en… Hé, kijk daar, een pinguïn!”  *rent*
Dieter: “Leuk ;___; ”

Even later…

Wouter komt net binnen lopen en vangt nog net de laatste paar woorden van het gesprek van Dieter en Nefje op.
“Niet vergeten heh? Vanmiddag jouw zombie, mijn zombie.” hoort hij Dieter nog net zeggen.

“Hmm, jouw zombie, mijn zombie? Dat zal vast wel een nieuwe tv show zijn waar twee families voor een week wisselen van zombie.” denkt Wouter. 
“Ik zou ze kunnen helpen en nu alvast alles regelen als verrassing, dat zullen ze vast leuk vinden!” denkt Wouter verder waarna hij vertrekt naar de studio van ‘Jouw zombie, mijn zombie’.

Ondertussen…

“Er gaat niets boven rustig een boek lezen.”

“Wat is dat nou? Ow, hoi Twix. Ga maar lekker spelen.”
*leest verder maar merkt dat Twix blijft zitten*
*zuchtend staat Rosana op waarna ze naar een andere kamer loopt*

“Dan maar tv kijken. Hier heb ik vast geen last van nieuwsgierige kattenoogjes.”

“… jij weer? Wat wil je toch van me?”
*loopt naar boven*

“Eindelijk rust. Hier zal niemand mij lastig vallen, heerlijk!”

*hoort het zachte geluid van tippelende pootjes gevolgd door de harde knal van iets hards dat de trap opgetrokken wordt*

“Wat zullen we nu krijgen? Dat meen je toch niet?!?”

“Ik geloof dat ie mij wat wilt vertellen…”
Twix: “Mauw”
“Oke, oke, ik geef je wel wat te eten.”
Twix: Het werkt altijd, heheh.
Report to moderator   Logged

"Ik hou van hazelnoot
... en jou"
Nefje
Zombie
*

View Profile
« Reply #17 on: December 28, 2009, 05:51:27 PM »

Wouter is ondertussen teruggekeerd van de studio.

Wouter: “Zo, jij blijft nog even hier staan, zodat we ze echt kunnen verrassen. Ik ben zo terug. Maar eerst bevestig ik deze rode strik nog even.”

Wouter: “Hoi Dieter, wat ben je aan het doen?”
Dieter: “Hey Wouter! Ik speel samen met Nefje ‘Jouw zombie, mijn zombie’. Echt vet spel joh!”
Wouter: “Ehrr… een game?”
Dieter: “Ja, een online schietgame waarin je zombies moet doodschieten, dat zie je toch? Wat dacht jij dan?”

Wouter: “Ow, niets hoor…”

Wouter twijfelt eerst een tijdje wat hij nou moest doen. Uiteindelijk besloot hij iedereen te vragen om naar beneden te komen. De zombie kon immers niet meer terug…

“… Nou, dit is hem dan.” zei Wouter na een korte uitleg te hebben gegeven over het misverstand.
“Ik heb zelfs een rode strik om hem heen gedaan!”  voegde hij er nog snel aan toe.

Marika: "Al draagt een zombie een rode strik, het is en blijft een lelijk ding.”
Wouter:  "Ja, zeg. Ik dacht dat jullie zombies leuk vonden."
Nefje: "Ja, om dood te schieten, niet om in huis te hebben."
Mogway: “Mensen, doe eens rustig, kunnen we dit gesprek beter niet verder buiten vervolgen?
Het is niet bepaald aardig om zo te praten waar hij bijstaat.”

Wouter: “Oke, prima vergaderplek bij de euh… koeplant?”
Mogway: “Ja, die heb ik hierheen gebracht. Hij was zo zielig zonder baasje en wat moet je nou zonder een koeplant?”
Suzanne: “We hebben het later wel over de koeplant, maar eerst de zombie. Ik denk niet dat we hem te snel moeten veroordelen. We kunnen het toch op z’n minst proberen?"

Mogway: "Ja, bedenk je eens de mogelijkheden van een zombie butler…"

Nefje: "Maar wacht eens even. Voor dat tv programma moet je eerst een zombie hebben.
Waar heb je die vandaan gehaald Wouter? Toch niet met behulp van de koeplant?"

Wouter: “Ow, nee. Ik kwam de zombie lamamascotte tegen toen ik eens een kijkje ging nemen in jullie kelder. Ik herkende ‘m meteen als de zombie van een simsverhaal van Nefje en dacht dat hij daar was voor de ruil. Dus ik heb hem meegenomen en vervolgens omgeruild voor deze andere zombie.”

Marika: “Zien jullie wel; ik ben niet gek! Dat ene monster voor mijn slaapkamerraam was dus die zombie!”

Mogway: “Nu je het zegt, tijdens het winkelen zag ik ‘m ook al. Gheheh, ik dacht dat het een halloweenkostuum was van een verkleed kind. Tsja, ik kijk daar niet meer zo van op. Ik ben zelf immers al vampier geweest en daarnaast heb ik al de ergste schok van mijn leven meegemaakt: het hebben van kinderen en zelfs kleinkinderen in de sims!”

"Ik hou van hazelnoot
... en jou"
Nefje
Zombie
*

View Profile
« Reply #18 on: December 28, 2009, 06:13:50 PM »

Rosana: “Waarom zou de zombie lamamascotte ons eigenlijk half lopen stalken?”
Wouter: "Zou hij heel misschien boos zijn omdat je hem anderhalf jaar geen aandacht hebt gegeven?"
Nefje: " misschien. Ahja, wel jammer, ik had gehoopt dat de zombie van de koeplant kwam. Was wel grappig geweest."

Wouter: "Zit je er dan helemaal niet mee?"
Nefje: "Nee joh, ik heb Dieter om me te beschermen"
Wouter: “Awww.”
Nefje: "Je zou toch eens een ander beroep moeten gaan kiezen ipv functioneren als een bandje dat reacties van een zogenaamd publiek bevat."
Dieter: "en het is nog een behoorlijk slecht en irritant bandje ook!"
Wouter: "Hé, ik doe ook maar mijn werk.”
Dieter: "Ja, en als je daarmee doorgaat, dan maken we van jou nog eens een zombie.”
Nefje: "Koeplant, grijp hem!"

Dieter: "Waar gaat hij nou doen?"
Rosana: "Ik denk dat hij is weggevlucht door jullie dreigement.”
Nefje: "Het was maar een grapje… Achja, we zullen waarschijnlijk nooit elkaars humor begrijpen."

“Goedendag kijkers! Dankzij pinguïns speciale spionage technieken kon er goed toezicht worden gehouden of de deelnemers wel bezig waren met de eerste opdracht.
De eerste opdracht hebben ze dan ook volbracht.”

“Maar wie heeft het volgens U het beste gedaan? Is dat team blond of team bruin? Sms uw keuze door naar Pinguïn-5858!”

“Ditmaal maakt u helaas geen kans op pinguïntastische t-shirts, maar u kunt wel deze geweldige spidercat pyjama’s winnen!

Ik heb nu mijn visje dubbel en dwars verdiend, dus daar ga ik nu meteen van genieten.
Dat betekent dat deze aflevering nu voorbij is, maar wees niet getreurd, in de volgende aflevering van de pinguïnshow kunt u weer gaan genieten van de avonturen van onze deelnemers!”
« Last Edit: December 28, 2009, 06:16:41 PM by Nefje » Report to moderator   Logged

"Ik hou van hazelnoot
... en jou"
Dieter
Elder
*

Huh?

View Profile
« Reply #19 on: December 28, 2009, 07:56:29 PM »

Was weer een prachtig deel. sweet Vooral dat parkeren. xD

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #20 on: December 29, 2009, 07:04:00 AM »

bekkie echt geweldig weer ^^
Ik vond ze beide wel goed de make-overs als ik eerlijk ben we hebben allemaal hard gewerkt, en w00t een koeplant wub

We love FF!!! Gaia: Mogway_v
Marika
Toddler
*

View Profile
« Reply #21 on: January 06, 2010, 02:14:12 PM »

kun je gewoon in dit topic stemmen?
zo ja, ik vind dat team blond het het beste heeft gedaan Grin

Azn Leven en laten leven Azn
Nefje
Zombie
*

View Profile
« Reply #22 on: January 11, 2010, 05:16:21 PM »

Natuurlijk kan dat.  Tongue

Bedankt voor alle reacties. Azn
Voorlopig komt er echter geen nieuw deel, omdat ik nog bezig ben met de tentamens en dergelijke.

"Ik hou van hazelnoot
... en jou"
Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #23 on: January 13, 2010, 05:10:15 PM »

jammer maar snap het wel, hmm mss moet ik ook maar weer eens sims 2 onder het stof vandaan halen LOL

We love FF!!! Gaia: Mogway_v
Pages: 1 [2]   Go Up
  Send this topic  |  Print  

Jump to: