DeKDeS & Mogway The Sims, two Creators
July 31, 2010, 05:45:57 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1] 2   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Sims 3 Wereld avonturen review  (Read 2559 times)
Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« on: November 04, 2009, 12:56:42 PM »

English Version

Introductie
Via tel of pc op vakantie, je hebt een visum nodig, in het begin is deze maar 3 dagen, door avonturen te beleven kun je je visum niveau uitbreiden, en als je genoeg punten hebt verzameld van levenslange blijdschap dan kun je zelfs langer blijven!
Je vertrekt gelijk naar je gekozen bestemming.
Daar aangekomen verblijf je in het basiskamp, pas met een visum van niveau 3 kun je een vakantiehuis kopen.

De avonturen beleef je door op het avonturenbord te kijken en dan komt er een kanskaart die je kunt accepteren of weigeren.
In de tombes moet je veel puzzelen als je begint zijn deze nog niet zo moeilijk.
Als je vakantie voorbij is ga je gewoon naar huis maakt niet uit waar je mee bezig bent.
De kans blijft echter wel als kans staan dus als je weer teruggaat naar je vakantie bestemming (na 2 dagen) dan kun je gewoon weer verder gaan waar je was gebleven.
Je kunt nu ook je buitenlandse vrienden bellen ideaal om je vakantie liefde bij te houden Wink
Er zijn wel nieuwe boeken maar die kun je alleen bij de plaatselijke boekhandel kopen.
Ook kun je allerlei dingen kopen bij de lokale verkopers en dan heb ik het niet eens over de speciale handelaar die dingen aan je verkoopt aan de hand van de hoogte van je visum en de hoeveelheid speciale munten die je kunt vinden.

Er zijn ook weer een hoop nieuwe levensbeloningen in, wat dacht je van nooit meer rekeningen ontvangen! Of Jetsetter zodat je goedkoper op reis kunt, en natuurlijk zijn er veel meer maar die ontdek je zelf maar Tongue

Er zijn nieuwe eigenschappen en nieuwe levenswensen ook kunnen je sims nieuwe favoriete gerechten kiezen en kiezen uit 3 soorten nieuwe muziek.
Er zijn ook kansen die je sim kunt doen met de behaalde nieuwe vaardigheden op het vakantie eiland zelf maar ook in de thuisbuurt.

Koopmenu / bouwmenu

In het koop menu staat nu aangegeven welke objecten er van WA zijn, kelder bouwen is nu ook erg makkelijk zelfs ik kan het LOL.
Aantal nieuwe objecten geïnspireerd van de 3 werelden. Maar sommige objecten kun je niet vanuit het koopmenu krijgen die moet je in het land zelf bij 1 van de handelaren kopen.
Sommige hekken en trappen zijn nu ook aanpasbaar en er zitten nieuwe daken en dakenkleuren in het spel.

Create A Sim

Er zitten een aantal nieuwe kledingstukken in die duidelijk naar het land verwijzen, de gewone kapsels vallen erg tegen het zijn er maar 2. Maar de "speciale" kapsels, degene met hoeden ed daar zitten er veel nieuwe in. Voor de mannen valt het helaas weer tegen.

Bon Voyage

Ieder land heeft zijn eigen cultuur daarbij behoren ook nieuwe gerechten die je sim kan leren, door kookboeken te kopen bij de plaatselijke boekenwinkel.
Alle landen hebben hun eigen nummer die je kunt leren van de plaatselijke bevolking, vergeet ook niet om wat wierook mee te nemen uit ieder land Wink
Ook heeft ieder land zijn eigen vaardigheid die je kunt leren door voorwerpen of boeken.

Frankrijk

Land van de liefde en dat merk je ook.
Maar natuurlijk ook van geheime deuren, tombes en veel meer.
In Frankrijk kunnen je sims op een scooter rijden deze kun je kopen in 1 van de winkels. (Deze scooter kun je ook in Egypte kopen)

Nectar is de grootste liefde van dit land, nectar als in wijn Wink
Je sim kan zelf nectar maken en ook deze later drinken of verkopen.

Soms gebeuren er ook rare dingen bij de mensen thuis, hier kom je dan achter door avonturen te accepteren. Ook kan het soms zijn dat je per telefoon een avontuur krijgt aangeboden.

Frankrijk is een leuk land waar je zeker nog uren plezier zult beleven aan de nectar en de prachtige omgeving.

Egypte

Egypte is zoals je het verwacht, veel zand en woestijnachtige omgeving met beroemde piramides.

Egypte heeft niet een eigen vaardigheid, maar je kunt daar wel goed leren fotograferen met all dat moois om je heen. Je kunt je eigen slangenbezweerder mand kopen en daarmee fooi verdienen als je goed genoeg bent en de slang je niet bijt Wink

China

Proef de oosterse sfeer door naar Shang Simla te reizen.
Het lijkt net alsof je echt in China bent, de muziek de omgeving.
In China kun je Sim Fu leren de oosterse vechtkunst.
Dit is een gehele nieuwe vaardigheid die je sim kan leren, en je kunt zelfs wedstrijden doen als je sim goed genoeg is.
Je kunt om dit te leren de trainingspop kopen en een bordenbreeker ziet er allemaal erg stoer uit.
Als je sim een nieuw vaardigheidspunt haalt voor de oosterse vechtkunst dan krijgen ze ook een nieuwe band hiervoor!
Natuurlijk zijn er ook genoeg tempels om te bezoeken.
Maar het meest spraakmakende is toch wel het terracotta leger.

Ook iets waar China om bekend staat is Fortune Cookies en natuurlijk is dat weer vertaald naar gelukskoekje Tongue maar goed ze zitten in het spel.
China is persoonlijk de favoriet van mij maar dat komt meer door de vechtkunst en de sfeer die daar hangt Tongue Draken en vuur zijn altijd stoer.

Natuurlijk is er nog zo veel meer te ontdekken, maar het is waarschijnlijk leuker als je dat zelf doet want waar is het avontuur als je alles al weet Wink

Conclusie

Wereld Avonturen is echt een leuke uitbreiding vooral als je van puzzelen houdt of weg bent van 1 van de drie landen. Mijn sims zullen vaak naar China en Egypte op vakantie gaan Tongue
Er zit echt zoveel in dat ik nog niet alles hebt ontdekt (waar zijn die mummies grrr LOL ) maar dat is het leuke ook gelijk van dit spel.
Zitten er ook nadelen aan? Ja, helaas duur het laden van en naar een vakantieland er lang, en de kapsels voor mannen maar dat zijn we inmiddels gewend Tongue

Tot slot wil ik jullie nog een filmpje laten zien, het is een vervolg op een ander filmpje (Sim Fu beginner) deze keer vecht mijn sim tegen een betere tegenstander en dat merk je ook!
Sim Fu expert

Andere films

Meditatie Sim Fu style

Egypte

Slangenbezweeren

Nectar maken

Wohoo in een tent

Wohoo in sarcofaag
« Last Edit: November 17, 2009, 12:44:18 AM by Mogway » Report to moderator   Logged

We love FF!!! Gaia: Mogway_v
Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #1 on: November 14, 2009, 01:14:34 PM »

leuk he ^^
« Last Edit: December 19, 2009, 04:57:14 PM by Mogway » Report to moderator   Logged

Rosana
Administrator
Adult
**

View Profile WWW
« Reply #2 on: November 15, 2009, 12:35:05 AM »

Mooie screen Mogmog!
Report to moderator   Logged

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #3 on: November 15, 2009, 11:09:47 AM »

tnx Roos

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #4 on: November 15, 2009, 12:33:08 PM »

http://www.youtube.com/watch?v=qoeqszb5bic

Een filmpje van mijn sim die sim fu doet ^^

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #5 on: November 15, 2009, 04:06:02 PM »

De nederlandse review is af en staat in de 1e post ^^ Veel plezier met lezen

Nefje
Zombie
*

View Profile
« Reply #6 on: November 15, 2009, 04:42:12 PM »

Leuke review Mogway!  Cheesy

"Ik hou van hazelnoot
... en jou"
Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #7 on: November 15, 2009, 05:35:50 PM »

Tnx Nefje ^^

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #8 on: November 15, 2009, 08:44:10 PM »

Nieuw filmpje toegevoegd aan de review Meditatie Sim Fu style

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #9 on: November 15, 2009, 09:14:33 PM »

Weer een nieuw filmpje ^^ Egypte

en nog 1 LOL Slangenbezweeren
« Last Edit: November 15, 2009, 09:23:40 PM by Mogway » Report to moderator   Logged

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #10 on: November 15, 2009, 11:01:55 PM »

Nu ook een filmpje over Nectar maken

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #11 on: November 16, 2009, 12:08:07 AM »

Wow dit heeft mijn sims zojuist gemaakt

Mogway
Administrator
Servo
**

Forza Italia

View Profile WWW
« Reply #12 on: November 16, 2009, 01:09:11 AM »

Nieuw filmpje: Wohoo in een tent

Nefje
Zombie
*

View Profile
« Reply #13 on: November 16, 2009, 09:04:08 AM »

Dat schilderij is inderdaad mooi ja.  :O
Ook leuke nieuwe filmpjes. Azn

"Ik hou van hazelnoot
... en jou"
Rosana
Administrator
Adult
**

View Profile WWW
« Reply #14 on: November 16, 2009, 02:21:31 PM »

Normaal lees ik de previews en reviews pas nadat ik zelf klaar ben omdat ik me niet wil laten beinvloeden. Maar aangezien mijn versie er nog niet is heb ik m dus wel alvast gelezen.

Good job Mogway Cheesy thumbsup

Pages: [1] 2   Go Up
  Send this topic  |  Print  

Jump to: